{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Pris på ponyer? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Jeg står måske og skal sælge to ponyer for min veninde, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal sætte dem til!
Så jeg håbede at i ville komme med nogen bud.
Her kommer lige en grundig beskriver af hver pony:

Pony 1:
Han er en dansk sportspony.
Han er født i august 2004 (han er næsten 10 år)
Han er ca. 135 cm.
Han er mørkebrun og har lang man og hale.
Han har grønt pas.
Han har starten stævne i lb2 med placering og kan øvelser til en LA ( dog skal nogen lige finpudses )
Han har sprunget 1,20 m i løsspringning, 1,05 med rytter i højedespring og 90 cm på bane.
Han har sprunget 1 m i skoven og Lan også springe bæk og træstammer med en diameter på ca 70 cm. Han har været meget nervøs for spring med plastic som blafre, men er blevet meget bedre til at springe det.
Han er meget trafiksikkerhed og super god til at være i skoven (men temlig frisk).
Han kan nogen tricks: smile, kysse, kramme, spanske skridt og kramme.
Han kan gallopere meget stærkt, og det kunne være sjovt at starte et løb på ham hvis nogen havde interesse for det.
Derudover er han super god til ponygames. Dette er dog ikke trænet så meget, men en som var Danmarksmester i ponygames havde på et tidspunkt interesse i ham, dog var han ikke til salg på dette tidspunkt.
Han kan rides til stranden og i vandet.
Han er en meget charmerende pony som de fleste falder for. Det eneste dårlige er at han for et års tid siden begyndte at hoste. Vi han så givet ham wrap istedet for hø. Han går stadig på halm men går i løsdrift. Han hoster ikke mere, kun en meget sjælden gang.

Pony 2:
Han er en fjordhest.
Han er 18 år.
Han er ca 140 cm.
Han har lang man.
Han har starter en LD1 til 83 % og en LC1 til 76%.
Han har sprunget 1 m i skoven og springer bæk og træstammer på 70 cm.
Han har sprunget 95 cm med rytter i højdespring og 80 cm på bane.
Han er rigtig sød i dressur, men er ikke så god til schenkelvigning. Dog kan alle få ham på bidet.
Han er den roligste (ikke doven) pony jeg nogensinde har mødt!
Han kan rides med cordeo og kan springes uden sadel og med kun cordeo.
Kan rides til stranden, og med lidt overtagelse gå i vandet.
Han er en perfekt børne-pony og finder sig i alt!

Hvad ville i sige de ligger på? Og hvad hvis man skulle sælge dem sammen til en samlet pris? Og skriv også lige om jeres pris er med eller uden udstyr smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Pris på ponyer?
Kommentér på:
HJÆLP! Pris på ponyer?

Annonce