4.710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Muskelhund forveksling Muskelhund forveksling

Forveksling, mange tror fejlagtigt at Bull terrieren er med på listen over 'farlige' hunde, det er den ikke, her er min hanhund: Bøllebob den sødeste og mildeste hund man kan forestille sig, jeg fik Bøllebob som 'brugt' hund= han var 4 år og havde været avlshan på en kennel, havde ikke oplevet noget!!, havde aldrig set en kat eller en hest, men han fik rigtig hurtigt lært at katte er søde og det er gensidigt.
Han har slet ikke jagtinstinktet, løber aldrig efter et dyr, fugl, mus eller anre dyr, er fantastisk med børn, kan med alle hunde, altid venlig, hvis en hund knurrer af ham går han bare væk, han kan løbe frit alle steder, løber aldrig væk.
En dag kom der en dyrlæge her der have en Chihuahua hanhund med, de løb og legede, men så begyndt den lille at knurre af Bøllebob, så skulle han ikke lege mere med den 'farlige' lille hund og gik ind i huset.
Ok nok verdens dårligste vagthund:-)
Nu er Bøllebob ikke min første Bull terrier, den sidste døde som ni årig af mavevending.
Bull terrieren er i flere år kåret som årets familiehund i England.
Når man møder et ældre ægtepar på gaden kan mon nogle gange høre konen hviske til manden: Far er det ikke sådan en hund!, mange kender ikke racen og tror det er en Pit Bull. jeg har mødt mange rigtig søde Pit Bull terriers, mon ikke problemet mest er ham der holder snoren!!.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhund forveksling
  • #1   19. jul 2014 Vores gamle Amerikanske Bulldog var den skønneste hund! Jeg kunne som barn ligge i kurven og sove sammen med hende, og hun kunne aldrig finde på at gøre nogen fortræd! Altså hun har engang markeret over for en anden hund, men det var fordi den hund bed hende i baglåret - den gang havde man jo heldigvis en forståelse overfor hvordan hunde reagere når de bliver bidt.
    Men er enig i at det ikke er racen men mennesket som holder snoren! Nogen af de mest arrige hunde jeg har mødt er små taske chihuahua, netop fordi "ih hvor er du sød når du spiller stor og farlig" smiley

• #2   19. jul 2014 En hund er ikke hvad man gør den til - en farlig hund er en hund, som har været så uheldig at få en ejer, som ikke vil erkende dens egenskaber og gener - anset race.

• #3   19. jul 2014 Oventus: Opdragelse er da nu engang nøgleordet - uanset race. Som sagt de mest aggressive hunde jeg har mødt er små taske hunde. De farlige muskelhunde jeg kender er velopdragene hunde som ikke bider til højre og venstre. Alle hunde kan blive farlige hvis man opdrager dem til det!

• #4   19. jul 2014 send den over i hundegalleri- dette er en hesteside

• #5   19. jul 2014 Den hund der har skambidt mest her i DK er en schæfer faktisk, ikke at jeg er overrasket.
    Amstaff er faktisk en meget rolig og blid hund, men de er ofte enmandshunde. Har kendt en del af dem og de kan være ret reserverede.
    Den mest bidske hund jeg har kendt var en labrador som min gamle nabo havde! Den kunne stå frådende og gøende på den anden side af hegnet bare du gik ud med skraldeposen smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #6   19. jul 2014 Øh, er det indlæg ikke en smule malplaceret ?

• #7   19. jul 2014 Mange forveksler også vores, så der er du ikke den eneste smiley

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#10   19. jul 2014 Rollo er også blevet forvekslet med en muskelhund.. Og den ligner ikke engang smiley

Så tror bare folk snakker for at snakke smiley

profilbillede
  • #11   19. jul 2014 Mange hestefolk har jo også hund, så hvorfor må man ikke lave en offtopic med hund her inde smiley

Er vild med bulleren smiley de er så dybt charmerende at jeg ville ønske jeg ku hundenappe dem alle sammen smiley

Vi har en rotte blanding og en skt bernhard blanding. Når vi kommer gående på gaden med de to, viger folk uden om den søde og meget blide rotte og går lige hen til min meget vogtsome skt bernhard!! For han er jo bare en stor bamse!??
    Det har han når han er uden snor, men i snor er han ikke en stor bamse.

Men mange mennesker evner desværre ikke at læse hunde signaler, og forveksler rottens venlig tegn på at hun er vred. Og omvendt med bernharden...

suk..

smukke vuffer i har allesammen smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#12   19. jul 2014 Elin min er også en sank bernhard blanding - med labrador, den går folk også glædeligt hen til, også når jeg har barnevogn med, og der er han er ekstra vagtsom smiley

Det som om folk er lidt ligeglade..

Nu gør rollo heldigvis intet, men tænk hvis det nu skete noget

• #13   19. jul 2014 Det skulle have været i off topic, jeg kan bare ikke flytte emnet og jeg kan ikke slette før i morgen for jeg har allerede slette et emne i morges.

• #14   19. jul 2014 Hvis jeg ikke lige så gerne ville have en dobermann eller en boxer, så var mit valg nok faldet på bullen. De er simpelthen SÅ charmerende ^^'

• #15   19. jul 2014 Adminds kan flytte emnet til off topik, du skal blot bede dem om det smiley

• #16   19. jul 2014 Jeg ELSKER bull terrier, det skal uden tvivl være min næste hund. Deres barnlige sind og det, at de er SÅ menneskeglade og ikke har et gram vagthund i sig - jeg skal aldrig have en vogtende hund igen smiley
    Hvis ikke de havde været så pricy havde jeg snuppet en allerede, men pengepungen siger at jeg må vente et par år endnu smiley Min egen er også kun 3 og stadig meget energisk og krævende, så måske det er for det bedste smiley

Kommentér på:
Muskelhund forveksling

Annonce