987 visninger
|
Oprettet:
Enghøjs ponyclub, hvad syntes i? {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'er
Jeg skal på enghøjs i år i uge 31 for første gang. På deres hjemmeside ser det virkelig godt ud, og jeg ringede til dem for at høre lidt om det og der lød det vildt godt
<3. Men så kiggede jeg rundt i andres forumemner og der er der virkelig meget kritik til ridelejren :(, er det virkelig så slemt og er der bare nogen gode ting ved den
nov 2011
Følger: 83 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 222
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 43
jan 2009
Følger: 148 Følgere: 2066 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 351
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 546
At der er nogle der ikke bryder sig om Enghøj respektere jeg 100%. Vi søger alle noget forskelligt, derfor ville det også være så godt som umuligt at finde et sted der ville passe til alle, men Enghøj er perfekt til mig
Helene: Af ren nysgerrighed bliver jeg nød til at spørge, hvad du mener med et stort kaos?
At der er så mange heste og ponyer har jeg altid set som en positiv ting, da det dermed altid er muligt at finde en der passer til den enkelte rytter.
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 2
Men ellers er det jo et super smukt område, søde heste, søde mennesker og sjove aftenaktiviteter (I hvert fald da jeg var der)
jan 2010
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 45 Svar: 189
Synes ikke det var så fedt at være to om én hest, og så var der nogle af hestene jeg ikke brød mig særlig meget om... Dengang passede undervisningen fint til mit niveau, men nu tror jeg ikke jeg ville få særlig meget ud af det. Men flot natur og god mad
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
efter de flyttede har jeg været afsted som hjælpe pige, og også her havde jeg nogle dejlige oplevelser.
Der kan selvfølgelig være sket meget i de år der er gået, men jeg har altid været glad for at være der.
den gang var alt struktureret ned til mindste detalje, og det fungerede.
en af mine længste venskaber stammer fra min første tur
Enghøjs ponyclub, hvad syntes i?