{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Enghøjs ponyclub, hvad syntes i? {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er
Jeg skal på enghøjs i år i uge 31 for første gang. På deres hjemmeside ser det virkelig godt ud, og jeg ringede til dem for at høre lidt om det og der lød det vildt godt smiley <3. Men så kiggede jeg rundt i andres forumemner og der er der virkelig meget kritik til ridelejren :(, er det virkelig så slemt og er der bare nogen gode ting ved den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enghøjs ponyclub, hvad syntes i?
  • #1   17. jul 2014 Jeg vil klart fraråde den!!!! Der er alt for mange heste og det hele er et stort kaos... Dsv.

• #2   17. jul 2014 Det er en del år siden at jeg var på enghøj, men jeg var der 2 år i træk og det var/er den bedste ridelejr jeg nogensinde har været på smiley

• #3   17. jul 2014 Jeg kunne godt lide den dengang jeg var på den for 5-6 år siden smiley Flotte ture i naturen. Ville dog ikke tage på den nu, men nu har jeg også ændret mig meget siden da, og har fået andre interesser.

• #4   17. jul 2014 Er selv kommet på Enghøj igennem de sidste 14år, først som elev og sidenhen som hjælper. Så kan varmt anbefale det smiley

At der er nogle der ikke bryder sig om Enghøj respektere jeg 100%. Vi søger alle noget forskelligt, derfor ville det også være så godt som umuligt at finde et sted der ville passe til alle, men Enghøj er perfekt til mig smiley

Helene: Af ren nysgerrighed bliver jeg nød til at spørge, hvad du mener med et stort kaos? smiley De fleste ting er skemalagt, netop for at undgå "kaos". Er selv en person der elsker at tingene er struktureret og forløber problemfrit, hvilket jeg synes det plejer at gøre i stort set alle tilfælde. Men netop fordi vi arbejder med dyr og mennesker, kan der ske uforudsigelige ting, som ikke kan planlægges.

At der er så mange heste og ponyer har jeg altid set som en positiv ting, da det dermed altid er muligt at finde en der passer til den enkelte rytter.

• Sarah J
    Sarah J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 2
    #5   17. jul 2014 Jeg var på den engang og det var med lidt blandede følelser... For det første var der en kæmpe myretue i min hytte og alle myrerne kravlede selvfølgelig i sengene smiley Der er mange mennesker på Enghøjs pr gang, hvilket også resulterer i (efter min smag) lidt for store hytter, så det var svært at finde ro og søvn. Derudover er det mange timer om dagen man har til sig selv. Personligt kedede jeg mig ret meget, selvom jeg var dernede med venner. Tror det er 6-7 timer, man ikke skal lave noget i og man red kun 2 timer om dagen. Men det var nok fordi man er to om én hest, hvilket jeg også syntes var ret nedern, selvom det jo nok er meget praktisk...
    Men ellers er det jo et super smukt område, søde heste, søde mennesker og sjove aftenaktiviteter (I hvert fald da jeg var der) smiley

• #6   17. jul 2014 Jeg var der 3 år i træk for nogle år siden smiley

Synes ikke det var så fedt at være to om én hest, og så var der nogle af hestene jeg ikke brød mig særlig meget om... Dengang passede undervisningen fint til mit niveau, men nu tror jeg ikke jeg ville få særlig meget ud af det. Men flot natur og god mad smiley

• #7   18. jul 2014 Jeg var der for mange år siden, før de flyttede det har givet mig nogle rigtig fede minder.

efter de flyttede har jeg været afsted som hjælpe pige, og også her havde jeg nogle dejlige oplevelser.

Der kan selvfølgelig være sket meget i de år der er gået, men jeg har altid været glad for at være der.
    den gang var alt struktureret ned til mindste detalje, og det fungerede.
    en af mine længste venskaber stammer fra min første tur

Kommentér på:
Enghøjs ponyclub, hvad syntes i?

Annonce