Heste shampoo. {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne høre andre hestefolk, hvilken i synes er den absolut bedste shampoo og hvorfor ??
Jeg står med min plag på 2 år der kun har været vasket 1 gang siden hun var lille da hun var til følskue. Hun bliver skyllet i ny og næ. Men kan se hendes pels sagtens kunne bruge en enkel vask. Jeg går dog ikke på kompromis når det gælder hende. Vil gerne have vasket hende i en skånsom shampoo men som også plejer hud og pels.
Vil nødig 'ødelægge' pelsen på så ung en dame.
Og kan man få noget specielt til meget mærke heste? Har lagt et billede op af hende. Læste engang noget med noget shampoo med noget valnødde i eller sådan noget.:-)
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 12 Emner: 19 Svar: 819
Jeg vasker yderst sjældent, kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har vasket hele hesten. Jeg vasker primært de store, føl har jeg vist aldrig vasket endnu, jeg klipper heller ikke mine føl, jeg tror og håber at dommeren kan se igennem med lidt følpels. Jeg klatvasker hvis føllet har valgt at ligge sig i en prut dagen før et evt. følskue/kåring, men ellers ikke...
okt 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.267
Jeg syntes den er god og effektiv, og så indeholder den ikkealt muligt hurlumhej.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
Heste shampoo.