{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

st hyppolyt vs brogården {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en ung islænder ik ret meget redet som jo skal ha foder til vinter men hvilket ?? Valget står mellem naturmusli og iceland power der stor forskel i stivelse. Ønsker en stabil engeri med fremdrift uden den bliver vild i hovedet. Har fodret med begge dele før og min stævne hest kunne bedst på naturmusli men hvad ville i vælge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  st hyppolyt vs brogården
  • #1   29. jun 2014 Puhaaaa... Min gamle ismule fik det der müsli fra brogården i en periode, eftersom at han også manglede energi, men han blev altså bare lidt skør i hovedet af det i stedet for, og det var jo ligesom ikke meningen smiley
    Men hvis din hest mangler energi, så har jeg nogle veninder som har brugt noget der hedder Boost! Det er sådan et middel, til at give hesten det ekstra gear! Dem jeg kender der har brugt det, vil varmt anbefale det smiley Men Boost er noget man skal give hesten inden stævnet, eller hvad man skal! Prøv at søg efter det på nettet smiley

• #2   29. jun 2014 Jeg vil vælge brogårdens foder selv med det og er rigtig glad for det til min ismule så jeg vil sige brogården

• #3   29. jun 2014 Min ung hest går på naturmüsli fra hyppolyt, det fungerer rigtig godt, han har gnist men stadig dejlig rolig og overhovedet ikke skør i hovedet! Kan varmt anbefales her fra! smiley

• #4   29. jun 2014
    Til sådan en tænker jeg den enkle løsning alla vitaminer og evt. en håndfuld lucerne

• #6   29. jun 2014 Mine islændere har altid fået roepiller, vitaminer og lucerne, det har de alle 3 fungeret super på smiley

• #7   29. jun 2014 Af de to ville jeg vælge icelandic power.

Har forsøgt at lave foderplaner med naturmüsli mange gange, og forholdene ml mineraler er bare ikke optimalt og der skal tildeles en del for at de får kobber nok.

Kommentér på:
st hyppolyt vs brogården

Annonce