Amigo, træls stædighed... {{forumTopicSubject}}
I går red vi til stævne.. det var i den anden ende af byen, ved ik hvor mange km det var.. havde håbet det ville ta noget af alt hans energi, men det gjorde det ik, han var stadig overfrisk ved ankomst -da vi så sku hjem, sys dem fra stalden der ogs var afsted at vi skulle køre med dem hjem.. havde ik noget imod at ride, men de sys nu bare vi sku køre med... okay - hvis altså så Amigo ville gå i trailer ville det da være fint
-Men nej... Der stod endda en anden hest i traileren, men han ville ikke op.. det er ca. 2 måneder siden sidst han har væet i trailer... Efter et godt stykke tid fandt de longer frem, godt nok er jeg imod det og har været det siden vi lærte ham selv at gå op af fri vilje... men han nægtede, og jeg lod dem gøre det - han måtte jo ikke vinde... Men han ville bare ikke op, der var 3 longer men det virkede ikke.. Han vidste godt han var stærkest og bare kunne vende røven fra rampen - så kunne de ikke få ham ind... træls! 1½ times kamp, og vi måtte ride hjem... aldrig har de set så stædig en hest..
Og det værste er at det ikke er af frygt at han nægter, han vil bare være træls... øv at han vandt, det måtte ikke ske..
-Men tager hatten af for den hest der stod inde i traileren i 1½ time uden så meget som at rykke et ben, trods Amigos opførsel lige bag den..
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.893
Han var på et tidspunkt helt inde, det eneste der manglede var et bagben - men han var hurtigst..
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
A A : Når okey . hehe (:
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Kender det kun godt med Robin , men han har så angst for trailer . Føler han så utryg går han ikke op i trailer .
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 43
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Synd at det ik lykkedes at få ham op med longerne,,, så havde han måske fundet ud af at lige meget hvor lang tid der nu skulle gå så ville i ik stoppe før han gik op...
Men når min skal i trailer igen bliver det nu også af egen vilje... Det tror jeg ogs på et bedst ...
Amigo, træls stædighed...