1.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Af med ryttermavsen Af med ryttermavsen

Hej. Er der nogle der har nogle gode trænings programmer til en som mig der gerne vil ha en flad mave (ikke fordi jeg er fed) men min mave bugler ud .. (Folk siger det er underlivet men så har jeg et meget stort underliv.) og som heller ikke lige har råd til fitness.. Please hjælp

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Af med ryttermavsen
  • #1   20. jun 2014 Løbning, sundhed, træning, afbøjninger OVS

• #2   20. jun 2014 Mavebøjninger er altid godt smiley

• #3   20. jun 2014 løb er super godt for en fast mave, men kosten har virkelig meget betydning i forhold til især maven. Du skal spise noget maven kan arbejde med, og ikke blive oppustet af smiley

• #4   20. jun 2014 Centreret ridning. Ved at forlænge din rygsøjle (også når du bare står/går), så får du pakket mave/underliv ind. Der er rigtigt mange unge kvinder/piger der skyder ryg, især i høje hæle, og det får dem til at fremstå nærmest S-formet - hvilket gør at maven hænger fremad.

Ved at bruge din krop korrekt, både når du står, går og rider, så vil musklerne stille og roligt opbygges korrekt, og holde alt på plads. Altså, forudsat at du rent faktisk går, står og rider. Det virker kun meget lidt hvis du sidder.

Pilates bygger på ca samme princip - det er værd at supplere op med. smiley

• #5   20. jun 2014 Løb og armstrækkere. Og så en masse strøen kalve med en greb, det er i hvert fald det, som kan få min topmave på plads.

Når man bruger et redskab med hænder og arme, bruger man mave og ryg til at holde balancen, og på den måde træner musklerne smiley

• #6   20. jun 2014 Søster McFluff har fat i noget rigtig godt som jeg varmt kan anbefale.
    Derudover så er rygbøjninger (flere forskellige typer ti lforskellige muskelgruber) en rigtig god måde at træne sine rygmuskler. Hvis du kun træner maven, så har ryggen ikke styrke til at bære.
    Planken er også en super god 'pine-øvelse' smiley

• #8   20. jun 2014 Der er masser af videoer på youtube og diverse gode råd. Det bruger jeg selv (når jeg altså får mig slæbt igang med træningen hjemme) der er for alle og til lige det man gerne vil opnå. Prøv at tage et kig der. Ofte kræver det ikke andet end dig selv og kropsvægt ellers nævner de nogen gange andre alternativer til fx håndvægte

• #9   20. jun 2014 Det hjælper rigtig meget at løbe og spise sundt. :')

• #10   20. jun 2014 Jeg spiser som jeg skal , jeg kan ikke gå i hæle fordi jeg går indad men har overvejet at begynde at løbe smiley men jeg rider som jeg skal? Så forstår ikke hvad i mener udover at det for mig til at fremstå som en dårlig rytter

• #11   20. jun 2014 Men jeg vil altså ikke leve af salat og fedtløst kød..

• #12   20. jun 2014 Du skal ikke være bange du vokser naturligvis ikke mere er også tyk, men holder min vægt mellem de 43 og 44 kilo!

• #13   20. jun 2014 Jeg hullahopper den ivrigt, det giver mig rigtig meget. Og en god opstartshjælp for mig i min overgang til barefoot sadelpude uden bom og stigbøjler. Men jeg gør det i smug da jeg ser pæn dum ud i spejlbilledet. smiley

• #14   20. jun 2014 Løbe nogle kilometer om dagen og ellers bare spis sundt smiley

• #16   20. jun 2014 Jeg et stresset og sovet dårligt .. Jeg lider af stress

• #17   21. jun 2014 Jeg får dig da ikke til at fremstå som en dårlig rytter, men ja, jeg foreslår et værktøj der vil gøre dig endnu bedre/stærkere. Man kan ALTID blive bedre.

Jeg går ud fra at du mangler styrke når du siger at din mave buler ud uden at du er tyk - så skal du have styr på dine mave og rygmuskler, og centreret er et simpelt og effektivt værktøj. Man kan være nok så dygtig, og stadig ikke bruge sine ryg/mavemuskler korrekt. Det har jeg da selv gjort i mange år. Min krop har ændret sig en del til det bedre efter jeg har indkorpereret centrering.

Og så synes jeg kun at det er fedt at man kan gøre det til hest, i stedet for at skulle dyrke alle mulige andre uinteressante typer sport.

• #18   21. jun 2014 Tro mig - jeg har redet hele livet, men efter en enkelt lektion med fokus på min opstilling af en centreret underviser så følte jeg mig godt nok uvidende! Fik fra starten af ros for at jeg havde en ret naturlig opstilling, så det var småting jeg skulle ændre, men det har meget stor betydning. Tænk at jeg har siddet og gjort en masse ting med kroppen (helt ubevidst) som har modvirket hvad jeg faktisk ville have hesten til at gøre.
    Til trods for at jeg har haft mange dygtige undervisere på som har lært mig en hel masse, så er jeg blevet meget klogere på mange ting! Stræk skinnebenet en smule så du laver en lille ændring i din opstilling og vupti - hesten blev ligeudrettet?

Du har så stor indvirkning på din hest at det er helt vildt! man kan stort set ikke fatte det, selvom man gang på gang har fået at vide at hesten er meget følsom for sædet, så har jeg aldrig haft en underviser med så stor viden inden for området.
    Virkelig en øjenåbner for mig, hvor meget mit sæde og min kropsholdning betyder.
    Jeg kan klart anbefale det!

• #19   22. jun 2014 Jeg er blevet undervist af en der underviser på Pri st Jorge Niveau og der fokuserede hun også på min opstilling smiley så den burde være på plads.. Men den kan self være faldet tilbage uden at jeg ved det. Nu rider jeg også nr temmelig frenafgående og stærk hest så der er der mere fokus på at slappe af smiley

• #20   22. jun 2014 Jeg må prøve st gå til noget center træning til hest så smiley

Kommentér på:
Af med ryttermavsen

Annonce