811 visninger
|
Oprettet:
Hvor ville i købe?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg står og mangler en masse ting
Fortøj ( 5-punkt, brun )
fluemiddel
terræn gamacher
klokker
bid ( pelham )
sårspray
mordax
flettesæt
Hvor ville i købe disse ting
Ps. det ville være rart hvis man kunne få mange af tingene i en butik
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 453
Men de ting du nævner kan da købes i de udstyrsbutikker jeg kender. Det sværeste bliver måske forhøjet i brunt, men det kan nok bestilles hjem i butikkerne.
feb 2012
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 184
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
jan 2013
Følger: 89 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 263 Svar: 3.286
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 133 Svar: 1.698
okt 2011
Følger: 80 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 138
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
jyttes rideudstyr og gymnastik og ridesport er nogle af dem tæt på mig og som jeg vil anbefale
vil dog helst kun handle i jyttes rideudstyr fordi der får jeg bedst hjælp og en hyggelig snak og priserne er ikke høje og man kan finde nogle fine ting billigt
dog har jytte ikke alle ting hjemme så hvis det er her og nu jeg skal bruge tingene eller jeg ikke helt ved hvilket mærke model mm jeg vil have så går jeg i gym og rid dog kan det godt være lidt dyrt der generelt men der er nogle ting som ikke alle har (det er blevet mere med ting alle har men der er nogle få ting som ikke alle andre har og man får en okay snak og hjælp)
og det vægter lidt højre end prisen jeg vil meget hellere betale 30 kroner for en ting og få en snak og god behandling end jeg vil betale 27 og ikke føle mig velkommen en anden gang (ville blive mest glad hvis man kan få super snak og billig men hvis man skal vælge)
hvis jeg skal bruge noget hurtig til billige penge og som alle andre har så går jeg i tika vil dog helst undgå tika da jeg bare syntes det er en butik for alt for smarte folk
og fordi de har ALDRIG noget som ingen andre har medmindre det er dyrt a h til og hjælpen er ikke særlig god
sep 2012
Følger: 41 Følgere: 33 Heste: 10 Emner: 37 Svar: 569
Men med det du skal have løber det nok over 500 .
Hvor ville i købe??