{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

leje af trailer {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Hvis i skulle leje en trailer hvad ville i så forcente af traileren , indhold, pris mm :-)????

Spørger fordi jeg har købt en trailer og sat i stand men ved ikke om jeg mangler noget for at leje den ud. Men vil gerne høre jeres oplevelser med at leje en trailer eller leje jeres egen ud. Sikkerheds regler osv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leje af trailer
  • #1   11. jun 2014 Ville ca give 200 for en dag - 450 for en weekend smiley
    Egn skal virke, bremser skal være i perfekt stand, bunden skal være iorden, ren og pæn og sådan..og så er et indbygget sadelrum da at foretrække smiley
    Så skal spænderne i tøjringen jo også virke.
    Ser gerne en ring i front/top til at kunne hænge hø i smiley

• #2   11. jun 2014 Hvad med justerbar bomme er det vigtigt for dig ? smiley skal det være en lys trailer ? smiley

• #3   11. jun 2014 Den skal virke 100 %.lygter, bremser og alt det skal være iorden..
    Og alle ting skal være der..

Har efterhånden lånt traileren hvor det ALTID har manglet noget eller lyset ikke virket rigtig eller bremser ikke været iorden.. Simpelthen ikke ok..

Har normalt betaler 100-150 kr for 4 timer og 200-300 for en hel dag

• #4   11. jun 2014 Og traileren skal være pæn og ren og velholdt nægter og køre rundt med noget som ligner skrammel

• #5   11. jun 2014 Lys, bremser osv er selfølgelig iorden alt det tekniske dur, men det var indholds mæsssigt, har i kontrakt når i lejer en trailer?? smiley

• #6   11. jun 2014 Jah men som sagt er det bare alt det jeg har oplevet ikke har været iorden (selvom ejer stå og siger ej det virker den er lige blevet synet... nooooot)

Men nu har jeg ponyer så kan godt lide justerbare bomme.. Og at man kan tage forbommen af.
    Også kan jeg godt lide der er hingste plade i.. så jeg kan have 2 heste ind hvor den ene måske kan være en bitch.. Og lys inden i traileren er et must..

• #7   11. jun 2014 Enig med Camilla L . Men lad være med at leje ud uden kontrakt, det kan blive temmelig dyrt for dig . Og så få den registeret som udlejnings trailer .

En god ide er altid have en flaske WD40 stående, for når folk klager over at lyset ikke virker er det næsten altid deres stik den er gal med, medmindre der er gået en pære selvfølgelig .

• #8   11. jun 2014 Jeg lejer som regel...

det jeg tit oplever som et problem er at bremserne ikke virker, stikket til lys, lyset generelt..

indholdmæssig i traileren er jeg ikke krævende... men vil sige jeg vasker ikke hvis ikke den er vasket når jeg får den

Kommentér på:
leje af trailer

Annonce