Hvad skal denne part koste? Hvad skal denne part koste?
Hej
En familie har kontaktet mig ang. at deres datter på 11 kunne få part på min hest, hvad ville I mene jeg skulle tage for det? For jeg vil ikke gøre det gratis det jeg har nok mennesker/mig selv til at ride på den, så det skal ikke ses som de gør mig en tjeneste, men jeg gør dem en. Da hun er rimelig uerfaren, og hun derfor skal lære mest af hesten, men selvfølgelig udvikle sig sammen.
De tænker 2-3 gange om ugen til at starte med, og hvor hun både skal kunne gøre det selv, men jeg også skal være behjælpelig med hvad der nu er af ting.
Hesten: 12 års idiot sikker hoppe, rolig friser/nordsvensk skovhest på 12 år, 152 cm, super sød, gør ikke en flue fortræd, rolig i al omgang, pt ikke i verdens bedste form, men det er på vej, PERFEKT, skovturshest, men kan sagtens gå "nem" dressur på banen og trave over nogle bomme og et lille spring. Galloppen er ikke 100 procent på plads på banen endnu, men kommer og er på tur. Generelt meget ærlig og sød hest! Ingen fejl eller noget.
Den står hos mig med rimelig gode transport muligheder, og god ridebane 500 meter væk som gratis kan bruges og andet ridested 1 km væk med sø, bane, agility, spring, ponygames faciliteter som også gratis kan bruges (eller jeg betaler årligt for at mine heste må bruge det). Hesten går med 4 sko.
Så hvad tænker I af pris? Det er på midtsjælland.
apr 2013
Følger: 41 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 436
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.593
mar 2009
Følger: 58 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 139 Svar: 530
Men det er en lidt tung hest, men frisk på en god måde, og ikke tung når man rider den.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 22 Heste: 7 Emner: 83 Svar: 1.349
Hvad skal denne part koste?