{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Når drømme bliver til virkelighed {{forumTopicSubject}}

Tja.. Det er sjældent jeg skriver emner her på hestegalleri, men nu vil jeg gøre det for en enkelt gangs skyld, da jeg tænkte det kunne være sjovt for andre at høre at drømme rent faktisk kan blive til virkelighed smiley

Jeg har netop lagt ridesporten på hylden for en stund, da jeg er bliver student om nogle uger og skal videre med mit liv, hvilket gør at jeg ikke vil have tid eller økonomi til at ride på det plan jeg før har gjort.

Surprise blev solgt i torsdags og 28 uforglemmelige måneder med verdens bedste hest sluttede for mig. Jeg lånte ham af Mie fra København, som havde brugt ham til dressur, men hos mig skulle han være springhest og det blev han. Da vi red vores første stævne sammen tilbage i marts 2012 var det en 100 cm klasse, som jeg i øvrigt syntes var rigeligt højt dengang, da jeg lige var kommet fra pony, men der gik ikke lang tid før vi susede derudaf i højere klasser, for allerede efter 6 måneder sammen havde vi redet vores første 3 115/120 cm (LA) klasser fejlfrit og vi var kvalificeret til landsstævner! Vi red en sejr hjem til JBK Horse Show i efteråret 2012 og det skulle vise sig at være den første af mange rigtigt store placeringer, som ikke kun kom til at inkludere landsstævner og 125/130 cm (MB) klasser, nej, vi formåede også at kvalificere os til internationalt stævner og red placeringer hjem her også. Vi debuterede endda i 135 cm (MA) og gennemførte med stil, på trods af at jeg altid har været bange for højder.