{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Brunst adfærd {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Jeg har over de sidste to dage bemærket at mine to hopper, som normalt faktisk ikke kan udstå hinanden, de har deres personlige rum i forhold til hinanden, og hvis der overskrides af den ene eller den anden, så kan de godt komme lidt op at slås. Men sagen er så bare at de er kommet i brunst, og de går konstant og søger hinanden. De står overfor hinanden og snuser til hinandens bringer og muler. Sigrun, som er den mest dominerende siger en lidt sjov lyder, når de står op ad hinanden. De står samtidig med spredte spredte ben og tisser lidt ad gangen.
Så dem desuden lige stå at rode rundt i den samme lort, hvorefter de skiftedes til at stille sig over den, og tisse på den..?
Der går et miniature hingsteføl på 1 år, hvis sten endnu ikke er faldet ned, med dem samt hans mor.

Kan i fortælle mig hvorfor disse to 'uvenner' lige pludselig er 'venner'? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunst adfærd
  • #2   28. maj 2014 Det gør mine to hopper også når de/den ene er i brunst, så er de meget kælen og kærlig for hinanden. Men når brunsten er forbi viser de begge det også, både med bid og spark.. smiley Tror bare det er hestens natur.. Om det er hoppe, vallak eller hingst er de præsis også sådan.

• #4   28. maj 2014 Okay! Tak for svar, jeg synes bare det var meget underlig adfærd for dem, så ville bare lige høre grunden, øv bøv at den 'venlige adfærd' holder op når brunsten er færdig.. smiley De er så kære når de står og snuser til hinanden.

Kommentér på:
Brunst adfærd

Annonce