{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.780 visninger | Oprettet:

Jeg elsker hende jo? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Nu hvor nok 70% af jer er piger tror jeg i ved meget til det her...

Altså jeg har været kærester med den her pige i 3 måneder ca og så i forgårs der sagde min hjerne bare at jeg havde fået nok af hende og jeg troede så at jeg sagtens kunne undvære hende, så jeg slog op.
Tværtimod den næste morgen var jeg helt smadret da jeg så hende og hun var helt nede. Jeg kunne bare ikke holde til det. Jeg prøvede at gå hel til hende og sidde bag hende(3 meters mellemrum) og så spurgte jeg hende om hun ikke var sød at lade være med at ignorere mig? Så vendte hun sig om med tårer ned ad kinderne og spurgte om jeg ikke havde fattet hvor meget hun holdt af mig.
Jeg gik helt i baglås og jeg græd hele eftermiddagen efter skole, fordi at jeg vidste at jeg ikke kunne klare at ikke være sammen med hende... Jeg elsker hende stadig!
Så nu er hun ked af det ligesom mig og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt... Hun har stadig følelser for mig men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme hen og få sagt det... Tænkte at i tøser nok godt kunne få nogle tips... Jeg er helt nede og skrabe bunden... Hvordan skal jeg få sagt at jeg vil have hende tilbage?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg elsker hende jo?
  • #1   27. maj 2014 sig det til hende som det er, og giv hende en undskyldning. det nok det bedste du kan gøre - med ærlighed kommer man længst. Så det op til hende, om hun tør tage dig tilbage smiley Held og lykke

• #3   27. maj 2014 Kys hende næste gang du ser hende og tag hendes hånd og gå på knæ og fortæl hende du tog fejl og du elsker hende!

• #4   27. maj 2014 Jeg er lidt i tvivl her. Vil du have hende tilbage, eller bare forklare hende at du selvfølgelig stadig holder af hende men du bare ikke synes at det skulle være jer?

Jeg synes at det er en lidt træls grund at slå op over, at man lige synes man er træt af sin kæreste. Jeg er SÅ træt af min engang imellem, når han ligger beskidt tøj i den forkerte vasketøjskurv, og smider sine sure sokker på gulvet i stuen, eller hvis han bare er skide irriterende. Men derfor slår jeg ikke op, for jeg ved at jeg ikke kan uden ham. smiley

• #5   27. maj 2014 Sig til hende du var en idiot at tro du kunne uden hende.

• #6   27. maj 2014 spiiis is smiley

• #7   27. maj 2014 Tak for alle svarene!
    Jeg hartænkt mig at sige undskyld og at jeg var en stor fed lort!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #8   27. maj 2014 Du fortjener ikke en som hende.. Du værdsætter hende ikke, og hun betød tydeligvis ikke nok for dig..

• #9   27. maj 2014 Du kan altid forsøge med at undskylde og håbe hun vil tage dig tilbage.
    Men helt ærligt, hvis "din hjerne" efter tre måneder siger at du ikke er interesseret er der noget galt.
    Konceptet med forelskelse er at man er ny-forelsket i ca 6 måneder til to år, hvorefter det ligesom går over til at blive at man "bare" elsker vedkommende. Så når folk synes tingene er bøvlet efter få måneder kan jeg helt ærligt ikke se grunden til at fortsætte det, for så ændrer det sig nok ikke.

Så med andre ord; prøv, hvis hun tager tilbage, så behandl hende ordenligt. Det er IKKE sjovt at stå som hende hvis følelser bliver leget rundt med af en eller anden fyr der vidst nok tror at han æææælskeeer en, men ikke kan stå ved det.

• #10   27. maj 2014 Barsk udtalelse til en 14-årig, Astrid. Har du aldrig lavet fejltrin??

• #11   27. maj 2014 Hun skal nok tage dig tilbage...

fortæl at du ikke vidste hvor meget hun betyder for dig, at du ikke kan undvære hende og at du vil gøre alt for at bevise at du elsker hende!

og det kanjo være svært med kærligheden. Det tager sgu mange år at lære hvad et forhold betyder og indebærer, og at stole på sine egne følelser og tyde dem rigtigt smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#12   28. maj 2014 Jeanette: ikke sådan nogle hvor andre menneskers følelser kommer i klemme nej

• #13   28. maj 2014 Astrid: Det tror jeg så, du har - du har bare ikke været bevidst om det. - Tag bare dette eksempel - du tøver da ikke med at såre en 14 årig drengs følelser, ved at fortælle ham, at han ikke fortjener den pige, han elsker. Det er da dobbeltmorale, der vil noget......

• #14   28. maj 2014
    Jeg synes du skal give det et par dage og se hvor træt du egentlig var af hende.
    Det er aldrig sjovt at gøre andre mennesker kede af det, men hvis du næste gang i er sammen får følelsen af at være træt af hende og går fra hende igen er det næsten værre.

Giv både hende og dig selv tid, så skal i nok finde ud af det smiley Pøj pøj!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#15   28. maj 2014 Jeanette: hvis man dropper sin kæreste fordi man er "træt" af hende, fortjener man hende sgu ikke!

Men det er måske bedre at skabe nogle falske forhåbninger for ham, så han tror at han bare kan sige undskyld og hun så kommer tilbage?

- højst sandsynligt vil det ske, fordi pigen er nok rimelig såret, og det var jo ikke hende der blev træt af ham, så hun vil sikkert stadig gerne være kærester..

Men inderst inde er en lærerstreg vel god, især når man tager for forhastede beslutninger, hvad det angår..

Og Lukas: hvis du vil noget der har med emnet at gøre, så skriv det her istedet for at skriv en privatbesked hvor du lader mig et svin smiley

• #16   28. maj 2014 Jeg kunne godt tænke mig en update, hvis man kan få det. Hvordan gik det/hvad er der sket?

• #17   28. maj 2014 Jeg staves med C, Astrid smiley

Jeg snakker med hende når jegharfri halv 3 smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#18   28. maj 2014 Undskyld, luCas smiley

Og igen, det nytter intet at kalde mig idiot og svin i en pb.

• #19   28. maj 2014 Jeg krydser fingrer - update senere! smiley

• #20   28. maj 2014 Åhh håber du får hende igen smiley smiley

• #21   28. maj 2014 Astrid: I stedet for at forklare, hvad du mener - for det har vi vist alle forstået, så handler mine indlæg om, at du med en meget barsk udtalelse sårer en 14-årig dreng, og at du samtidig mener, du aldrig selv har såret nogen, men det svarer du ikke på.
    Vi begår alle fejl, og ind imellem kommer vi til at såre andre. Sådan er livet. Og at Lucas tager hatten i hånden, og vil undskylde overfor pigen, synes jeg faktisk er utrolig stort at gøre.

-Og så hedder jeg Jeanne - ikke Jeanette.

• #22   28. maj 2014 Jeg sagde at jeg virkelig havde været en syg lort og så tænkte hun over det og vi er nu kærester igen, og er helt vildt glad og lettet smiley

• #23   28. maj 2014 Wiih, tillykke! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#24   28. maj 2014 Jeanne: jeg er sådan set ligeglad med hvad du hedder, du ved min kommentar er til dig, så er det vel ligegyldigt?

Måske er min kommentar barsk, men drengen har jo selv fejlet. Nu er han så heldig at have fået pigen igen, og forhåbentligt lærer han af sine fejl smiley

• #25   28. maj 2014 Hvor er det godt i fandt ud af det sammen, men bare husk næste gange du tror at du er træt af hende så vent lige en dag eller to med at beslut om du skal slå op med hende. Man køre tit lidt sur i et parforhold, men man er nød til lige lade impulsfølelsen "at slå op" ligge for dagen efter mener man ikke det samme alligevel smiley

• #26   28. maj 2014 Det er godt, at I fortæller drengen, at han skal lærer af sine fejl (og jeg er helt enig heri!).. Men har selv en søster på 13 (snart 14) og hun slog også op med sin kæreste fordi 'han lige var træls', og så kom de sammen igen lidt senere.. Sådan har det været (med dem) et par gange, så man skal altså også lige tage alting med et gran salt i 'den alder'. smiley Og da jeg gik i folkeskole slog folk også op on/off. xD

Det er da flot, at drengen overhovedet vil indrømme at han har været dum, og kan indse at han har lavet en fejl! smiley

• #27   28. maj 2014 Astrid: Du snakker stadig udenom, men pyt nu med det - jeg formoder, du selv godt kan se, det var dobbeltmoralsk.
    Og så kan det godt være, du er ligeglad med, hvad jeg hedder, men eftersom du konsekvent kalder mig noget andet end det, jeg hedder, kan jeg ikke se noget galt i, at jeg fortæller dig, at jeg ikke hedder det, du hele tiden kalder mig.

• #28   28. maj 2014 Tak for det!

• #29   28. maj 2014 ej hvor godt er jeg glad for af høre Lucas smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#31   29. maj 2014 Jeanne: konsekvent kalder dig noget andet? Den må du længere ud på landet med..

• #33   29. maj 2014 Taak smiley

Kommentér på:
Jeg elsker hende jo?

Annonce