{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Stævnesucces :') {{forumTopicSubject}}

Åhhh, må bare ud med det her! Jeg købte min hest tilbage i 2011. i efteråret 2012 startede vi en enkelt LF spring hvor vi blev 2'er. Efter det gik alt ned af bakke og hun stoppede på springene og bakkede og var vildt hidsig.. Vi kæmpede med det i 1-2 år... Jeg skiftede regelmæssigt undervisere, prøvede nye metoder, prøvede at skifte bid, regelmæssig massør og kiropraktor, men intet hjalp. Til sidst var jeg 100 på at det var mig den var gal med, så i december 2013 røg hun til salg på ridehesten.com - jeg var sikker på det var det rigtige.. og jeg havde da et par enkle kunder til hende, men ingen viste rigtig interesse i hende.
( lige en video så man kan se hun virkelig er hidsig, dog er dette slet ikke det værste overhovedet) http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/303443-laksen_springmix___december_2012

Start januar i år, fik jeg pludselig en vanvittig god tur, og det hele fungerede pludselig igen, i hvert fald i dressur. Vi havde ikke rigtig sprunget siden sommer sidste år, og da jeg prøvede gik det helt galt.. Så jeg fokuserede bare på dressuren. Da jeg d. 10 januar tog til Østrig i 9 dage, sendte jeg hende til en af mine veninder som er berider (hun er 29), og hun passede og red Laks de 9 dage. Hun lavede salgsvideo af hende, og skrev hende ind på nogle flere hjemmesider. Der kom et par få henvendelser.
Da jeg kom hjem tog jeg op og red hende.. Og det sagde bare smak. Jeg var nyforelsket, og begyndte måneden ud og træne hos Sandra, og det gik bare bedre og bedre. Selv JEG kunne slappe af.. Så jeg besluttede mig for en kort periode at pille hende af nettet igen, bare for lige at se. Og det var det bedste jeg kunne gøre. Vi fortsatte den gode træning, med stor ros fra osteupaten fra Norge, og da jeg fik undervisning i slut april, tog Sandra en tur på Laks, og roste mig til skyerne for mit arbejde. Langsomt begyndte vi at springe igen, og det gik forrygende!!
her er video fra vores springtræning derhjemme.. smiley
https://www.facebook.com/photo.php?v=275765232597189

Jeg valgte kort tid efter at melde til stævne 10 maj, bare for at se hvad der ville ske. Og endnu engang en gude beslutning! Min veninde Jasmin (DD :D) valgte at joine mig, da Laks også har lidt et trailerproblem.. På 10 min havde vi hende læsset i går, og langsomt trillede vi afsted mod Skærbæk. (5 km køretur) Da vi ankom var det hele fuldkommen roligt, vi havde to skønne afslappede heste med, og vi fik flettet Laksen og sadlet op. Varmede op til LB2 dressur.. Hun var den bedste på opvarmning, kiggede slet ikke og var super lydhør for mine hjælpere! Da det så blev vores tur i LB%-klassen red vi til 65% lige ud, bl.a med et 9-tal for et anspring. Her blev vi nr. 2 i klassen. Og trods en masse rod med springklasserne og stress med omsadling fik vi to spring på opvarmning inden det blev vores tur i U-LE, hvor vi fik vores fejlfri roset.. Se bare her. (mangler dog spring 1 og 4, mor roddede lidt med kameraet) https://www.youtube.com/watch?v=OOZi6oKXtgg&sns=fb

Efter det havde jeg en endnu skønnere hest.. Jeg kunne gå rundt på stævnepladsen uden at holde fast i hende og hun fulgte efter mig.. Hvis min mor skulle holde hende, og jeg gik ville hun efter mig. Det var virkelig en øjenåbner for hvor meget hun betyder for mig! Og da Jasmin læssede Felex, og han gik lige op, så fulgte Laksen trask efter uden at tøve... og for første gang tog hun en gulerod i traileren. Jeg er så stolt af hende... Uendelig stolt!!

Lige et lille billede fra stævnet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnesucces :')
Kommentér på:
Stævnesucces :')

Annonce