524 visninger
|
Oprettet:
Eksamesopgave Rideudstyr {{forumTopicSubject}}
Hej alle glade mennesker..
Jeg sidder og er ved at lave mit grundforløgsprojekt på HG, hvilket er en rideudstyrsbutik...
Håber i vil svare på dette lille spørgeskema
Jeg vil rigtig gerne hører jeres mening om hvad i syntes en god butik er?
Hvad får jer til at gå ind i butikken i stedet for forbi?
Hvor meget kigger i på:
Pris?
Kvalitet?
Service?
Butikkens indretning?
Hvad ville få jer til at komme igen?
På forhånd tak
Yankee
maj 2012
Følger: 11 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 359
Jeg kigger rigtig meget på at det skal være god kvalitet, men samtidig billig pris da man jo ikke har vildt mange penge at købe ind for.
Service skal også være god, det kan tit overtale mig til at købe mere
indretningen skal gerne være luftig og med plads til alle ting og til at fremhæve de gode tilbud
Hvis jeg skal komme igen: skal jeg have oplevet god service, billige priser og ordentlig udstyr til en overkommelig pris.
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
nov 2006
Følger: 99 Følgere: 90 Heste: 6 Emner: 231 Svar: 1.013
Vi skal lave vores egen butik og har altid drømt om at have en rideudstyrsbutik
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
Indretningen skal være lys, luftig og gerne vise en del udstyr på giner eller hest. Så man ser det, og ser det pakket ud.
Den skal helst ikke være integreret i en anden butik som fx foder eller andre dyr.
Den skal helst indeholde noget til alle, i forhold til priser og kvalitet. Det skal altså ikke kun være OS, kingsland og pikeur. Men også andre mærker. Der må gerne være lidt rodekasser med lidt forskelligt blandet.
Betjeningen skal være venlig og lyttende. Gerne lytte på hvad man ønsker men også kunne finde alternativer som tænkes kunne falde i køber smag.
Det er vigtigt der også er noget til ponyfræsere men også til voksne ryttere.
Eksamesopgave Rideudstyr