Brugt Bucas smartex rain - pris {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige solgt et brugt dækken, men er blevet i tvivl om hvorvidt prisen er fair..
Det er et Bucas Smartex rain Turnout - det er brugt, men i OK stand. Der er et enkelt mindre hul i haleklappen + rust på spænderne ved bringen. Dækkenet er forøvrigt heller ikke vasket = der er hår i.
Køberen er en pensionær i vores stald - hun havde brug for et dækken til sin hest, og siden jeg ikke bruger dette dækken, tilbød jeg at hun kunne købe det. Hun ville gerne give 100 kr, eftersom det skulle vaskes og syes ved haleklappen. Jeg kunne godt have tænkt mig lidt mere for det, men gik med til tilbuddet - jeg skulle jo alligevel ikke bruge dækkenet...
Nu har jeg så været inde på nettet og set nyprisen - 1535 DKK
Så synes jeg godt hun har fået det billigt - eller hvad siger i? Hvad ville i selv tage for sådan et dækken?
aug 2007
Følger: 44 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 642
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Men hvis du alligevel ikke skal bruge det og i er enige om prisen er det vel ikke galt . Det kan være du kan købe noget billigt af hende en anden gang jo
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 2 Svar: 406
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
nov 2003
Følger: 70 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 54 Svar: 1.229
nov 2009
Følger: 56 Følgere: 58 Heste: 12 Emner: 60 Svar: 572
Ja - du har solgt det ret billigt - men (undskyld min måske lidt hårde udmelding) der er ingen grund til at "græde over spildt mælk" / at bruge tid på dét nu, da du ikke rigtigt kan gøre noget ved det. Du har accepteret købers bud, og kan derfor ikke trække i land igen nu. Desuden sagde du ja på daværende tidspunkt, hvilket siger mig, at du ikke synes, at det var ALT for billigt dengang. Du har jo tænkt, at det nok var fair nok, siden du gik med til det. At nyprisen så var høj er træls, men du har jo accepteret, desværre..
Ja - dækkenet ér solgt billigt, men så har du da gjort en god gerning denne gang !
Op med humøret.
Brugt Bucas smartex rain - pris