{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Erfaringer med dette dækken.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft kig på dette dækken fra Bucas:

http://www.abrideudstyr.dk/shop/bucas-irish-extra-5909p.html

Min hoppe kan normalt kun bruge amigo, rambo eller rhino dækner, da alle andre dækner slider meget på hendes skuldre.

Dette dækken fra Bucas skulle være med ekstra skulderfrihed, nogen med erfaringer med netop dette dækken, som kan anbefale det?? Tænkte at det måske var meget lig med amigo dækner??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med dette dækken..
  • #1   10. apr 2014 ja, og det er PISSE fantastisk godt!.. min frederiksborg blanding gik med et i vinters..
    det var desværre et nummer for lille, så måtte købe et andet.. blev til et bucas freedom.. og det er også godt.. smiley men det andet er væsentligt bedre pga det er mere åndbart..


  • #2   10. apr 2014 Okay - overvejer at investere i det så jeg har det til vinter.. Har måtte sælge ud af alt andet jeg havde, bortset fra mine amigo, de lå og gnavede min hoppe noget så grusomt på skulderne smiley

  • #3   11. apr 2014 Jeg har selv det problem, min egen får også nemt slidmærker på skuldrene smiley

    Jeg har også et Amigo dækken der ligger rigtig godt på ham. Jeg har desværre ingen erfaring med det nævnte dækken du linker til, men det vinterdækken jeg har der ligger bedst på ham uden at gnave er RBH Sport 350g. smiley Det er jeg virkelig glad for.


  • #4   11. apr 2014 Har netop købt et RBH sport dækken på tilbud! Så håber det vil komme til at passe hesten smiley

  • #5   11. apr 2014 Nice! Jeg er ihvertfald super glad for mit, på min hest, der også nemt for slidmærker smiley

  • #6   14. apr 2014 Bucas irish turnout.
    Min hoppe har hele vinteren gået med et irish turnout (50 g fyld) og det ligger altså rigtig godt. Hun havde først den gamle model, men det var ikke helt holdbart nok i stoffet, så der kom små huller efter venindens tænder.

    Så købte jeg den nye model, og det har holdt så fint uden en eneste skramme.



Kommentér på:
Erfaringer med dette dækken..

Annonce