Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår er hesten for stor
  • #1   25. mar 2014 Når rytterens ben ikke kan komme længere ned, end til sadelunderlaget smiley

• #2   25. mar 2014 Tror det er en inviduel sag smiley

Jeg selv er også bare en lille str på 158, jeg har en hoppe gående på 171, købt som avlshoppe hovedsagelig, men skal have pause iår når hun har fået føl, og så skal vi indtil næste år ud og hygge ride lidt, så er spændt på hvordan det kommer til og se ud smiley

Men tror også på det er forskellig fra hest til hest, har haft en vallak på omkring 162, han var med en del krop, og her kunne jeg godt se en smule lille ud, ikke meget men lidt. Derimod var der en anden på 168-170 ca ham så jeg ikke så lille ud på, men også meget mindre krop, meget mere ædel og høj stillet smiley så som sagt inviduelt og fra hest til hest;)

Men så længe man selv føler det er et ordenligt match, så er det jo nok også, for i bund og grund skal man jo selv have det godt med og være deroppe smiley

• #3   25. mar 2014 Det kommer meget an på hvor stor hestens krop er jeg riderselv lidt en gang i mellem på en der er 180 og jeg er selv 157 håber du kan bruge det ??

• #5   25. mar 2014 Det kommer meget an på hvor stor hestens krop er jeg riderselv lidt en gang i mellem på en der er 180 og jeg er selv 157 håber du kan bruge det ??

• #7   25. mar 2014 Altså... jeg er 172-3 cm, og tuller rundt på min part, som er et sted imellem 145 og 155 (ikke sikre, da hun ikke er målt endnu, men det er hvad vi skønner hun er), og hende føler jeg mig ikke for stor til. Til gengæld føler jeg mig bette på alt der er 158 cm og over. Lidt upraktisk når man tænker på, at det nok snare er den størrelse hest jeg bør have xDD

• #8   25. mar 2014 Kommer meget an på om du har lange ben, er tyk, tynd, eller hvordan og det samme med hesten..

Jeg er 165cm og min dv er 176cm når jeg står ved siden af ham ligner jeg en lille skid og skal bruge skammel for at komme op på ham, men når jeg sidder på ham passer jeg super til ham fordi jeg er liiidt tyk..

Jeg kan lige præcis nå at ligge mine signaler på ham, men man må ikke være ret meget mindre på ham, har haft en på som var mindre, hun måtte have spore på for at kunne ride ham, og ja så mener jeg at man er for lille..

profilbillede
Kommentér på:
hvornår er hesten for stor

Annonce