Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig? Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig?
Hejsa er der nogle venlige mennesker der vil hjælpe mig med min skole opgave? Jeg skal skrive en gyserhistorie på 2 1/2 side, med skrift str 12 og 1/2 linie afstand.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om, jeg har overvejet bare at tage en historie fra en bog eller fra nettet men så får jeg ikke en særlig god karakter
Håber der er en eller flere der kan hjælpe
Tak på forhånd, og hold venligst tonen pænt
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
Synes heller ikke du skal få nogen til at hjælpe dig med at skrive den, men evt. få nogle til at give nogle ideer om hvad du kunne skrive om. (:
F.eks. kunne du bestemme dig for om det skal foregå på en mærkedato - det kunne f.eks. være Halloween. Hvor mange mennesker der skal være involveret. Hvad gyserpunktet i den skal være.
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 175 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
Mine veninder og jeg skrev engang en gyserhistorie om to venner der var på cykeltur, da de kommer forbi et gammelt forladt hus, som ligger overfor en kirkegård. Den ene syntes det kunne være sjovt, at udforske det her hus, og vennen følger så lidt modvilligt med (Han er lidt en tøsedreng so to say). Der er ikke noget strøm, men de får vidst tændt et starinlys. En af dem finder så en dagbog på et pige værelse, som han synes kunne være sjov at læse i, hvor der står noget om nogle underlige hændelser, som hænger sammen med kirkegården og familien bliver nødt til at flytte, men en af sætningerne ender brat (noget i stil med "[...]For ellers...". De her to drenge bestemmer sig så for at undersøge det, og går over på kirkegården, hvor lågen smækker efter dem, og deres cykler pludseligt køre væk af sig selv ud i solnedgangen. Der sidder en krage i et træ og kigger skummelt på dem. Pludselig åbner der sig et kæmpe hul i jorden foran dem, og en masse zombier stiger op fra gravene, og omringer dem mens de siger et eller andet med "for ellers"..
- Måske lidt overdrevet, men vi havde bare hygget os med det xD Mener vi fik 7 for den
Jeg ved ikke om noget af det har kunne give dig lidt inspiration?
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 175 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
Det kunne måske også være spændende at skrive om den søde nabo/veninde/klassekammerat/you-name-it som viser sig at være morder?
jan 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 27 Svar: 206
Du kan bare skrive en PB
apr 2012
Følger: 34 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 40
jan 2011
Følger: 35 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 129
apr 2012
Følger: 34 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 40
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.746
Gå ind her på hg under gyserhistorie, til inspiration. Jeg har lagt to historier derind, den med Kathrine er klart mest uhyggelig
Ps mxrket.dk er et sted hvor alm. Mennesker kan dele,deres overnaturlige oplevelser. Flere er meget,skræmmende, bl.a stalden.som jeg synes du bør vente med at læse til det er blevet lyst
Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig?