1.375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig? Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig?

Hejsa er der nogle venlige mennesker der vil hjælpe mig med min skole opgave? Jeg skal skrive en gyserhistorie på 2 1/2 side, med skrift str 12 og 1/2 linie afstand.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om, jeg har overvejet bare at tage en historie fra en bog eller fra nettet men så får jeg ikke en særlig god karakter smiley

Håber der er en eller flere der kan hjælpe smiley

Tak på forhånd, og hold venligst tonen pænt smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig?
  • #1   16. mar 2014 Man tager IKKE en historie fra en bog eller noget fra nettet - det er kopiering og det er ikke i orden. Det er strafbart.

Synes heller ikke du skal få nogen til at hjælpe dig med at skrive den, men evt. få nogle til at give nogle ideer om hvad du kunne skrive om. (:

F.eks. kunne du bestemme dig for om det skal foregå på en mærkedato - det kunne f.eks. være Halloween. Hvor mange mennesker der skal være involveret. Hvad gyserpunktet i den skal være.

• #2   16. mar 2014 Ting som mørke, uvejr, en kirkegård, et gammelt forladt hus, en skov og et par skræmmende krager er altid godt xD Det overnaturlige er også altid godt, for vi mennesker er ofte bange for det vi ikke kan forklare - vi er bange for det ukendte.

Mine veninder og jeg skrev engang en gyserhistorie om to venner der var på cykeltur, da de kommer forbi et gammelt forladt hus, som ligger overfor en kirkegård. Den ene syntes det kunne være sjovt, at udforske det her hus, og vennen følger så lidt modvilligt med (Han er lidt en tøsedreng so to say). Der er ikke noget strøm, men de får vidst tændt et starinlys. En af dem finder så en dagbog på et pige værelse, som han synes kunne være sjov at læse i, hvor der står noget om nogle underlige hændelser, som hænger sammen med kirkegården og familien bliver nødt til at flytte, men en af sætningerne ender brat (noget i stil med "[...]For ellers...". De her to drenge bestemmer sig så for at undersøge det, og går over på kirkegården, hvor lågen smækker efter dem, og deres cykler pludseligt køre væk af sig selv ud i solnedgangen. Der sidder en krage i et træ og kigger skummelt på dem. Pludselig åbner der sig et kæmpe hul i jorden foran dem, og en masse zombier stiger op fra gravene, og omringer dem mens de siger et eller andet med "for ellers"..
    - Måske lidt overdrevet, men vi havde bare hygget os med det xD Mener vi fik 7 for den smiley

Jeg ved ikke om noget af det har kunne give dig lidt inspiration? smiley

• #3   16. mar 2014 I starten af 2.g havde vi også et tema i engelsk der hed "Monsters - friend or foe?" (Monstre - ven eller fjende), hvor vi blandt andet talte om at der var monstret udenpå og monstret indeni. Monstret udenpå er jo hvor man kan se at det er et monster - Lochness uhyret, Monsters Inc., Big Foot, Zombier osv., hvor monstret indeni er helt almindelige folk, som udfører onde handlinger.. Det kunne være naboen der er seriemorder eller Anders Breivik fx. - altså folk der ser almindelige ud, men er "monstre" indvendigt smiley
    Det kunne måske også være spændende at skrive om den søde nabo/veninde/klassekammerat/you-name-it som viser sig at være morder? smiley

• #4   16. mar 2014 Der skal ikke være nogen tvivl om at jeg ELSKER genren Horror og Thrill, jeg læser massere af bøger i min fritid, og kan godt hjælpe hvis det er smiley
    Du kan bare skrive en PB smiley

• #5   16. mar 2014 Helene & Malle: Du må hellere end gerne hjælpe, du kan evt. sende mig en pb. smiley

• #6   16. mar 2014 Se en masse Supernatural, så får du inspiration, haha xD

• #7   16. mar 2014 Tak Freja Gam

• #8   15. nov 2014 Gå ind på mxrket.dk og find inspiration. Kopier ikke, men find ideer, er jeg selv i gang med til novellesamling.

Gå ind her på hg under gyserhistorie, til inspiration. Jeg har lagt to historier derind, den med Kathrine er klart mest uhyggelig

Ps mxrket.dk er et sted hvor alm. Mennesker kan dele,deres overnaturlige oplevelser. Flere er meget,skræmmende, bl.a stalden.som jeg synes du bør vente med at læse til det er blevet lyst

Kommentér på:
Skole opgave om gysehistorie.... HJÆLP mig?

Annonce