{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.019 visninger | Oprettet:

At lave egne trenser (læder) - opstart! {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg er her på det sidste blevet meget inspireret af folk som syr deres egne trenser (ofte i barokstil, ret kraftige med mønste og massere af læder).

Jeg har sådan lyst til selv at prøve kræfter med arbejdet men aner ikke hvordan jeg skal komme i gang...

Hvor køber man læder? Og er der forskel på læderet? Hvad med spænder osv.?
Hvilket udstyr skal jeg bruge og hvor skal man overhovedet begynde?
Er det overhovedet overskueligt (prismæssigt) at komme i gang? Jeg studerer, har arbejde og heste så det er bestemt ikke noget som kommer til at fylde særlig meget (hvis jeg overhovedet kommer i gang)..

Jeg er ret fiks med mine hænder og inspiration er intet problem... Jeg er bare dårlig til at komme i gang.

Håbede lidt at der var andre herinde, som laver deres egne ting og kunne komme med nogle fine begynder-fif, hjemmesider hvor man kan finde de ting man skal bruge, skabeloner til selve trensen, mønstre osv

Well hvis der er nogle som har lyst til at dele ud af deres visdom og har overskud til at hjælpe en inspireret sjæl ville jeg blive hjertens lykkelig!

- Frederikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lave egne trenser (læder) - opstart!
  • #4   14. mar 2014 Følger lige med. smiley
    Er også selv helt fascineret af dem der laver trenser mm i barock stil. smiley

Og hvis nogle ved hvor man kan købe pyntet henne, så må de meget gerne dele det med mig. xD

• #5   14. mar 2014 Wow smukke ting i har lavet smiley

Jeg var lige inge og kigge på læderiet, bor ret tæt på så det var da en ide at smutte derind!

Har en idé omkring hvor meget man skal regne med at bruge på opstarten? Altså hvad SKAL man have for at komme i gang?