{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Hvilken racer egner sig bedst til dressur og hvilke gør ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er lidt lost. Jeg har projekt i skolen og har valgt dressur men vi skal også have nogle hv spørgsmål og der tænkte jeg : Hvilken Race er bedst til dressur? Men enelig ved jeg det ikke så meget selv og hvilke der ikke er egnede til det? Men jeg tænker det bare er hvor meget den er trænet. Eller er jeg helt forkert på den? Please hjælp! Skal helst have svar inden en uge??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken racer egner sig bedst til dressur og hvilke gør ikke?
  • #3   12. mar 2014 Tror der skulle tænkes mere i typer, hvis du gerne vil omkring emnet. (:

• #4   12. mar 2014 Hvilke racer er oftest repræsenteret ved internationale stævner (det er jo ok at konkluderer at der er tale om en varmblodtype i stedet for en race)

Hvilke kvaliteter vægtes højt hos en dressurhest (igen kan du komme ind på racer og typer)

• #5   12. mar 2014 Som de andre siger så er det jo nærmere typen end racen specifikt, hvis jeg var dig ville jeg fremhæve dansk varmblod i dit projekt som dog ikke en gang er en bestemt race men et avls mål, du kan på deres hjemmeside mener jeg, læser om deres mål;). Men mange racer kan være gode til dressur og bedre egnet end andre, da det afhænger meget af den enkelte hest;). Jeg har f.eks tit set pintoer og palominoer med langt bedre gang og langt mere potentiale end flere f.eks oldenborgere/hannoveranere/holdstenere smiley

Kommentér på:
Hvilken racer egner sig bedst til dressur og hvilke gør ikke?

Annonce