Underviser i vejle/jelling {{forumTopicSubject}}
Da min part er blevet flyttet fra den rideskole hun stod opstaldet på i over et år skal jeg nu til at have ny underviser.
Jeg vil gerne dressuren men har mistet lysten lidt til det da jeg kørte fast i hold undervisningen og ikke fik den rette hjælp da jeg af personlige grunde er en dør til at spørge om hjælp hvis andre har mere brug for det/er mere anmassende end jeg er. Så nu vil jeg have fat i en privat underviser så jeg kan være i fokus og genvinde glæden ved at ride igen da jeg er gået over til tricks og at hygge og lege på jorden. Det er fint men jeg vil gerne op og ride seriøst igen (så seriøst som man nu kan uden interressen for stævnerne og som hyggerytter)
Derfor er jeg nået frem til at jeg skal have en privat underviser der som sagt har fuld fokus på mig i de 30 minutter en privat underviser typisk underviser (hvilket er fint, der er jo ingen grund til en underviser står og glor på mig varme op og skridte af) også selvom det betyder jeg skal nøjes med at have undervisning hver anden uge. Jeg er også nået frem til at jeg gerne vil have en uddannet underviser, nok en berider da min part kan være en svær hest at ride og derfor er enormt krævende for mig som rytter. Derfor er det vigtigt for mig at min underviser ved præcist hvor man skal gøre hvad og som måske er lidt dygtigere end en hyggerytter, ikke at der er noget galt i det men jeg vil mere
Min part står i jelling, jeg er selv fra vejle så det vil jo typisk være derfra jeg skal finde min kommende underviser. Jeg har haft kontakt med min gamle underviser som gerne ville få det til at passe men jeg har ikke hørt mere i halvanden uge og tvivler på han helt har tiden, han er desuden også noooget over buget med 300 kr (enten pr. gang eller for hver anden uge i måneden. Men tror nu mest det er pr. gang da han er skide dygtig) så jeg kigger videre. ¨
Jeg har hørt lidt om Benjamin Grav ( (link fjernet) ) fra vejle rideklub men han skulle være mest springorienteret og jeg er og bliver dressur rytter. Tager gerne et mikro spring en gang i mellem men jeg SKAL ha helt styr på dressuren igen og så kan jeg måske, hvis jeg får tid og lyst, begynde springningen igen men det er ikke nu. Ellers passer han fint i prisen
Hvad er der ellers nær vejle/jelling. Hanne Dale underviser på rideklubben i jelling om mandagen men hun er færdig der ude for sent til det kan lade sig gøre og ellers underviser hun andre steder/ved sig selv de andre dage så det er ikke en mulighed
Er der foresten mulighed for en underviser vil undervise hver anden weekend eller er holdningen generelt at weekend er weekend og at man holder fri da jeg skal til at arbejde mest muligt og derfor kun kan sige med sikkerhed at jeg har fri hver anden weekend mere kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt og starter med at arbejde fra starten af april. Jeg vil dog gerne starte undervisning i denne måned, forhåbentlig, ellers så fra den første.
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
Bruger hende selv, hun er super dygtig!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Som sagt søger jeg dressur undervisning, classisk dressur undervisning og meget gerne ved berider så jeg kan lærer at udnytte det hesten kan og det er dressuren jeg skal have undervisning i lige pt. Kan hun det?
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
Og kontakt eventuelt Helle, hun kan svare dig konkret på dine spørgsmål
jun 2007
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
Er ved at blive momsregistreret, har endnu ikke regnet på priser, men vil forvente at en times undervisning med kørsel er 300 kr, og ønsker du kun en halv time så er det 200 med kørsel
Du kan se mere om mig på www.ridekunst.dk
Underviser i vejle/jelling