Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hidalgo Valencia II
  • #2   4. mar 2014 Fantastisk! Drømmer selv om den sadel i en lækker brun farve! smiley Hvordan er følingen med hesten? Og hvordan er din opstilling i den? smiley

• #3   4. mar 2014 Vi har en, og synes den er fed. Den er let at tilpasse en del forskellige heste. Der er ikke den vildeste støtte i den, men der kan let kommes knæpuder (med velcro). Man har en tæt kontakt til sadlen, og jeg oplever at der skal mindre signaler igennem, end i en alm. bomsadel.
    Opstillingen er forskellig.. Den kræver noget af rytteren, da der som sagt ikke er så meget støtte, som i stort set intet støtte, i den. Jeg kan bedre lide min opstilling i Hidalgoen, end i en gennemsnitlig dressursadel. smiley

• #5   4. mar 2014 Fedt smiley Så tror jeg også jeg skal have knæpuder i min kommende, da mine knæ og ben kan have tendens til at ryge op, hvis der ikke er noget der holder dem på plads, så jeg er glad for at der er muligheder for det smiley

• #6   4. mar 2014 Jeg har også lige præcis denne model, og er super glad for den smiley

Skulle lige vænne mig til den i starten, men det skal man jo altid med noget nyt.
    Jeg har aldrig siddet så korrekt i en sadel før, som jeg gør i den smiley

• #7   22. nov 2016 Hejsa smiley
    Jeg ved godt at det her er et gaaamelt opslag, men jeg bliver lige nød til at høre jer:
    Hvordan er Hidalgo sadlen ifht smidighed? Følger den hestens bevægelser fint?, og vor meget kan man 'bøje' med den (altså bukke den på midten agtigt)? Og hvad er fordelene og ulemperne ved den?

Kommentér på:
Hidalgo Valencia II

Annonce