Allergisk reaktion af Blue Horse {{forumTopicSubject}}
God aften alle sammen.
Jeg bliver simpelthen nød til at spørge, om der er nogen der har oplevet dette..
Min hest har døjet rigtig meget med sur stråle, og jeg har behandlet det med hoofmaster. Det er også gået rigtig godt, ind til en anbefalede mig at prøve Blue Hors "hoof special" / form for hovtjære. Det gjorde jeg så i går aftes, så det ville være godt i dag.
MEN .. I dag da jeg så tager min hest ind og renser hove ser jeg, at det ser VIRKELIG unormalt ud !! Han er hverken halt eller øm, men det så VIRKELIG voldsomt ud ! Det lignede at det øverste af strålen ved ballen simpelthen bare var ved at falde fra hinanden og så var det HELT lyserød. Virkelig lyserød
Jeg snakkede så med dyrlægen og sendte billeder med det samme af begge forhove samt af flasken fra Blue Hors. Dyrlægen kunne med det samme konkludere at det var en allergisk reaktion der skal behandles. Han kunne desværre først komme i morgen, så jeg venter på, at han kommer i morgen og har så renset det GODT i dag og sprøjtet noget desinficerende på, så der forhåbentlig ikke kommer mere skade, så dyrlægen kan behandle det i morgen..
Er der nogen der har oplevet dette før ?
Jeg undlader at ligge et billede ind, da det ikke ser særlig behageligt ud!
Er der evt. noget man kan gøre ? Der står intet om, at det skulle give allergiske reaktioner ! :S
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Det har der ikke været sket noget ved.
Men når min har surstråle bruger jeg det i den lille tube/bøtte med sådan noget blåt snask i. Os fra blue horse og det virker ubeklageligt!
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
Jeg er ikke til den høje blåsten fra blue Hors. Synes ikke den er effektiv, så har altid brugte sådan en stor høj spray dåse der hedder Hoof master som er virkelig effektiv, men tænkte at jeg måtte da hellere prøve det andet, hvis det skulle være så godt Desværre ikke til min hest. Så i stedet for en god gerning, bliver det til endnu en skidt hest og en dyrlæge regning mere til samlingen
dec 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
men jeg ville nok rette henvendelse til Blue Hors' kundeservice eller noget, de skal da oplyse om at det kan give allergiske reaktioner hvis det anvendes inde i hoven
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
Men ringer helt sikkert og tager en snak med deres kundecenter. Det kan ikke passe, at der ikke står nogen anmærkninger nu når hele min hest's stråle er mere eller mindre ødelagt. Ved jo ikke engang endnu hvad det vil få af konsekvenser
Allergisk reaktion af Blue Horse