Valentins dag - sygt uheldig {{forumTopicSubject}}
I går morges startede det med at der er en, i stalden der gerne vil morgen fodre for os. Det er jo bare dejligt så behøver vi ikke fodre, meeen jeg får så en besked. Hvor der står at min pony ikke har spist sit wrap, og heller ikke vil spise sit foder. Vi må så køre der ud, hende i stalden målte han temperatur. Den viste 39.6, så hun begyndte at gå med ham nede i ridehuset. Vi kommer derud og går med ham i en times tid, han blev meget friskere og temperaturen faldt. Dejligt.
Jeg havde en aftale med en om at vi skulle ud og kigge på hendes hest, vi ville så tage trailer med, med det samme. Den var nemlig meget billig, så vi kunne godt undvære en handelsundersøgelse. Vi havde med lidt besvær fundet en trailer, og gjort boksen klar. Vi kom nemlig sent hjem vis det var, vi skulle først køre ved 6 tiden om aftene. 3 timer før vi skal køre får jeg denne besked "Køberen fra igår har lige ringet. De henter ham om en time. Desværre.", jeg blev meget irriteret mest fordi hun ikke havde oplyst at der havde været en ude og prøve ham. Vis hun bare havde skrevet at der altså var en chance for at han blev solgt inden, havde jeg jo ikke blevet så irriteret. Jeg tror mest det var fordi hun sagde til os at hun gerne ville sætte ham 5000 ned ved hurtig handel. Vis de andre så gerne ville give de 5000 ekstra, ville hun vel hellere have det. (Håber i forstår).
Jeg blev bare ude ved hestene, så jeg kunne holde øje med min pony. Det var samtidig ret hyggeligt, da en fra stalden havde fødselsdag. Om aften måler vi så igen min ponys temperatur, og den er igen oppe på 39 grader. Han lå nemlig også ned, så jeg valgte at ringe til dyrlægen. (Jeg var ikke alene om dette). Efter en times tid kommer dyrlægen endelig, han kunne umelibart ikke ikke finde noget, andet end hans feber og at han var sløv. Vi fik noget febernedsætende pasta, som han skulle have 2 gange dagligt + noget andet han skulle have 1 gang dagligt.
Jeg tager så langt om længe hjem efter en hel masse timer i stalden. I går nat klokken ca. 3 vågner jeg og brækker mig, udover hele min seng. -.- Må så vække min mor, og hun tørrer det så op skifter lagn osv. Jeg vågner så ca. Hver halve time, og brækker mig hele natten. Da jeg så vågner har jeg det stadig helt vildt dårligt, men jeg blev jo nød til at tage ud og lukke hestene ud sammen med min far.
Hende der ordner min boks skriver til mig klokken 12 at han altså ikke har skidt. Det havde han heller ikke klokken 3, men ved 5 tiden havde han heldigvis.
Tak fordi i tog jer tid til at læse mit lange emne, måtte bare ud med det. Det skal lige siges at jeg har skrevet det på iPad samtidig med at jeg har det mega dårligt. Så i må lige bære over med stavefejl og evt. Manglende punktummer.
feb 2012
Følger: 12 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 89
jan 2013
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 160
jul 2013
Følger: 20 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 292
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 892 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.111
Og god bedring til jer.
maj 2011
Følger: 61 Følgere: 97 Heste: 6 Emner: 101 Svar: 508
Lea: Det er nemlig vildt irriterende.