Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scanner
  • #1   15. feb 2014 Jeg tror du skal have fat i dyrlægen på mandag. Ee du i tvivl om du har den rigtige hest?

• #2   15. feb 2014 ja det er jeg det ligner ikke den den var højere og havde stritmanke med mønstre i.

• #3   15. feb 2014 Er det en du lige har købt, og fået leveret eller? Det lyder godt nok ikke sjovt!

• #4   15. feb 2014 jeg havde den ene vinter ingen staldplads så jeg kontaktede rideskoler rundt omkring for så kunne de låne den som skoleheste. stald arthur i rødekro ringede og sagde at de gerne ville låne dem til børnene derude. jeg skulle intet betale dertil men jeg fik ingen kontrakt spurgte efter det flere gange. de ville så året efter ikke aflevere mine heste så det skulle køre gennem retten og det tog lige 2år.mine dyrlæger sendte de ud derfra og jeg skulle bare holde mig væk derfra sagde de.så da jeg måtte få dem hjem så måtte jeg sende nogen som ikke kendte den sidste hest jeg købte og de måtte ikke gå ind i stalden for dem derude. jeg er nu sikker på at de har sendt den forkerte hest for denne er ikke min den var større end de andre. der var nemlig en datter til en af de tosser der render derude de ville købe hende jeg havde. det er svært at kende dem alle 6 nå man ikke har måtte se dem i 2år.hvis jeg skulle have en dyrlæge ud til den kostede det omkring 2500kr for de er oveni afmagret totalt. så det er bare flotat man får sådanne dyr hjem igen og så fra en rideskole.

• #5   15. feb 2014 Nej hvor sindsygt hvis du har fået den forkerte hest retur... Så meget for venlighed!

• #6   18. feb 2014 ja så fik jeg svaret fra dyrhospitalet den ene hest jeg har stående har en chip som landscentret for heste ikke ved hvem tilhører. flot stald arthur jeg håber ikke at andre låner deres heste ud til jer for så kommer forkerte heste eller afmagret heste tilbage til ejeren når det passer jer at udlevere.men sagen slutter ikke her kan jeg love jer for.

• #7   18. feb 2014 Puha, sikke da en omgang!
    Jeg håber du finder den rigtige hest.
    Hold os gerne opdateret.

• #8   18. feb 2014 WHAT!! Hvor er det sindsygt! Det er jo en varm historie lige til pressen!

Kommentér på:
scanner

Annonce