{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Mærkelig adfærd? {{forumTopicSubject}}

God aften smiley

Her i weekenden oplevede jeg en meget pludselig adfærds ændring hos min pony.

I lørdags blev der lukket en pony hoppe ud på den fold han gik på, hvor der i forvejen stod ham og så en anden hoppe og vallak. Der var ingen problemer, selvom han nogle gange var lidt nærgående over for de andre. Nå, men den nye hoppe kom ind og han blev åbenbart MEGET glad for hende. Han "beskyttede" hende fra de 2 andre, selvom de ikke gjorde hende noget.

Igår var jeg deroppe da de blev lukket ind og kom ind i hver sin boks. Ham og den nye hoppe står ikke ved siden af hinanden og der er 2 bokse imellem dem. Men i hvert fald, han kunne slet ikke finde ro. Han vandrede frem og tilbage og kaldte på hende. Hun var rolig, men svarede nogle gange. Nogle gange lignede det simpelthen at han prøvede at mase sig igennem muren. Jeg blev selvfølgelig bekymret, for sådan har han aldrig været før.

På et tidspunkt går det så helt galt og han prøver at hoppe over muren ud til gangen, tror endda han fik det ene "knæ" op i hans krybbe. Vi fik ham ned, men han blev ved med at småstejle. Så vi tog den beslutning, at han skulle bytte boks med min søsters pony, som stod i en anden stald, indtil den anden hoppe rejste på efterskole igen.

Ligeså snart han kom over i den anden stald, så var der ingenting. Han stod pænt i boksen og spiste hø, han kaldte heller ikke. I dag var der heller ingen ting og han opførte sig helt normalt.

Det skal lige siges, at inden den hoppe kom, så var der heller ingenting. Og han har tidligere gået på fold lige ved siden af den hoppe og redet med hende mange gange, så de "kender" hinanden....

Noget der har oplevet noget lignende før? Dem jeg har snakket med, har heller aldrig oplevet sådan noget før...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig adfærd?
Kommentér på:
Mærkelig adfærd?

Annonce