{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Vaccination {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en pony til min datter. Hun har desværre fejl i vaccinationerne, så hun skal basis vaccineres igen. Nogen der har en ide til, hvordan vi kan gøre det billigst? Vi bruger normalt hestehospitalet himmerland, men hvis andre er billigere, ville det jo være skønt, når nu det kun er vaccination.
Vi bor omkring Hobro

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination
  • #1   3. feb 2014 Jeg ville finde en lille dyrlæge fra området og få ud smiley

• #3   3. feb 2014 Jeg er fra Hadsund området, vi bruger Johanne Cæsar Juul fra Rebild hestepraksis. Synes hun har nogle yderst fair priser, og så er hun altid så glad og imødekommende, når hun kommer ud.
    Hun har altid givet os og hestene en rigtig god behandling.

• #4   3. feb 2014 Da vi skulle have 2 heste vaccineret, raspet tænder og vores katte behandlet for noget luftvejsinfektion kom vi af med ca. 2000 kr. Så vidt jeg lige husker tilbage.

-Men hæng mig ikke op på det. Det er nogle måneder siden efterhånden, og vi har været lidt uheldige med sygdom hos hestene de sidste 4 måneder, så vi har fået en del regninger fra hende. Hehe.

• #5   3. feb 2014 Er der ikke flere opstaldere? Evt nogle kender har et godt forhold til en dyrlæge. Så der kan laves en billig ordning og evt flere heste kan ryge med når nu det er. Jo flere der tages sammen jo billigere.

Kommentér på:
Vaccination

Annonce