{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? - Aflevering af sadel {{forumTopicSubject}}

Godaften allesammen.
Jeg havde en sadel til salg, en jeg kender ret godt spurgte mig så om hun måtte prøve den på sin hest (Jeg går på skole med hende). Jeg tænkte ikke så meget over det og sagde ja for self. måtte hun da det. Det var så tilbage i december, efter en uges tid havde jeg ikke hørt noget og spurgte så om den passede. Hun svarede så bare nej. Jeg sagde så at hun bare kunne komme med den. Efter 2 ugers tid havde jeg ikke hørt noget. Jeg gik så hen til hende oppe på skolen hvor hun sagde at jeg ville få den senest onsdag (det var søndag). Det blev onsdag og skrev så hvad tid hun kom med den, fik så intet svar. Efterfølgende sagde hun flere dage hvor hun ville komme med den. Men der var undskyldninger eller intet svar hver gang. Så skulle hun ikke ud til hesten ellers havde hun glemt den eller noget helt tredje. I går skrev jeg så til hende at jeg altså skulle have sadlen NU ellers skulle hun altså betale det jeg ville have for sadlen. Hun lovede så højt og helligt at hun ville komme med den i dag. Her til aften hørte jeg så ikke fra hende og skrev så til hende at vis hun ikke kom med sadlen NU ville jeg selv tage ud til hesten og hente den (ved godt hvor hesten står). Hun svare så bare "Du ved ikke hvor den er?" hvor jeg så skriver at jeg bare SKAL have den sadel tilbage. Hun skriver så at hun ikke har den, jeg skriver "Hvor er den så" så skriver hun at "Den er hos min bror". Jeg kan så bare ikke se hvorfor den skulle være hos hendes bror og tænker at hun måske har solgt men ved det ikke. Desuden tror jeg faktisk at hendes bror bor hjemme det er jeg ret sikker på.

Hvad havde i gjort? Undskyld det lange emne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre? - Aflevering af sadel
Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre? - Aflevering af sadel

Annonce