{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

opdatering om ''stjålen'' hest {{forumTopicSubject}}

Hvis i går ind og læser om min hest Søgårdens Bellissimo, så kan i se hvorfor der står '' '' om stjålen, men lang historie kort, så er pigen forsvundet med MIN hest.

Jeg vil forresten blive glad, hvis i vil bruge lidt tid på at læse hvad der står om ham, og se om i har været i kontakt med ham.
Som der står i hans profil ønsker jeg ikke at få ham igen, men blot at vide hvor han er, og om han stadig lever.

-----------------------------------------------------------------------------

Så til opdateringen:
Jeg har efter LANG tid endelig opsporet hende der købte ham, hun ville ikke svare når jeg skrev til hende, selvom jeg ikke anklagede hende for noget, sprugte blot itl hvad der var sket med hesten.
Så prøvede jeg at adde hende til en extra MSN jeg har, og der bed hun på.
Da jeg sprugte hvad der var sket med ham, sagde hun at han var blevet aflivet, først tænkte jeg det var jo bedre end at han skulle være ved hende, men så begyndte hun på en af hendes historier(hun lyver alt hvad hun kan komme afsted med)

Hun gav en lang historie om hvordan hun havde solgt den videre, da den ikke var det hun havde troet(den havde været halt fra den dag hun fik dem), dem der havde købt ham, havde så fået undersøgt hvad der var galt, og det vidste sig at den piphas han havde var spat, så de havde aflivet ham, og nu stod hun og skulle betale en masse på ham: det beløb hun havde fået for ham, dyrlæge regninger og hvad han ellers havde kostet dem.

Huller i hendes historie:
Før vi byttede heste lavede vi et handels tjek på ham, hvor han gik igennem bøjeprøve uden anmærkninger på nogen af benene(dagen før hun fik ham) han havde aldrig været halt al den tid han var ved os.
Første gang(da vi lige havde byttet) hun nævnede overfor os han var halt, var efter hun havde haft ham 4 mdr.
Det største argument imod hendes historie, hvis man afliver en hest, kan man IKKE lade handlen gå tilbage, da man jo ikke har noget at give tilbage til sælger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering om ''stjålen'' hest
Kommentér på:
opdatering om ''stjålen'' hest

Annonce