{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Omg, redet en hest idag! :O {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige hvad jeg skulle give af overskrift..

Når men da jeg var på vej hjem i bussen efter skole idag, plejer vi at køre forbi et sted hvor der går en hel del travere. Jeg plejer altid lige at kigge ud når vi kører forbi, men idag stod de alle sammen og kiggede meget tændt ned i den anden ende af folden. Jeg tænkte at de bare havde fået øje på en fugl eller sådan noget, men da bussen kom lidt længere hen kunne jeg se der lå en hest. Hesten lå ude på isen og kunne ikke komme op.
Jeg gik op til chaufføren og bedte om at blive sat af, for vidste at jeg ville få dårlig samvittighed hvis jeg ikke gjorde noget.
Når men gik så ned til den gård hvor hestene hørte til, og fortalte hvordan og hvor ledes. Manden der havde hestene blev super glad for at jeg var kommet. Så manden, hans kone, deres børn og jeg gik ned og forsøgte at få hesten op. Vi fik den også op, og vi fik sat alle de andre heste over på en anden fold, så det ikke ville ske igen.
Men eftersom jeg bor et stykke derfra skulle jeg jo så vente på min mor, så de tilbød at jeg kunne komme med ind. Det gjorde jeg, og fik lidt varm kakao til at varme mig på. Men lige inden jeg tog hjem, fik jeg 200 kr, som tak for hjælpen! De var så glade for at jeg var kommet, for tænk hvis den havde lagt der for langtid. For vi ved jo ikke hvor langtid den lå der i forvejen! smiley

Synes bare lige at jeg ville dele det med jer!

Forsat god aften der ude! smiley

- Nanna Lund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omg, redet en hest idag! :O
Kommentér på:
Omg, redet en hest idag! :O

Annonce