{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Italiens historie med heste {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG :o)

Jeg står og skal skrive AT (tværfagligt) projekt og i denne forbindelse skal min klasse til Italien (Napoli).
Vi skal vælge emne og fagkombinationer og eneste krav er, at det skal have en forbindelse til Napoli/Italien.
For ikke at køre død i det er det selvfølgelig bedst at vælge et emne man selv finder interessant - og jeg tænkte, om der er nogle kloge hoveder der ved om Italien har noget at byde på i hesteverdenen? Hvad som helst, noget historisk omkring hestene, hvis Italien er grundstenen for en eller anden form for ridestil, whatever..
Skyd løs hvis I har nogle forslag smiley Jeg har selvfølgelig prøvet at google, men det er lidt svært hvis man ikke rigtig ved hvad man googler efter..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Italiens historie med heste
  • #1   28. jan 2014 Hej, min far er italiener og hele vores familie bor der. Især i Toscana og Milano er der meget fine heste/ ridecenteret. Det er også en italiener der lige har taget verdensrekorden i højdespringskonkurrence. I Napoli området har de fin galop bane og galopheste. Der er også mange der arrangere ferierejser på hesteryg især i mellem Italien. Hesten har været brugt i landbruget helt frem til 1960 erne især i syditalien. Romerne brugte også heste og hesten er også et meget brugt dyr i italiensk kunst.

• #2   28. jan 2014 Tak for forslagene smiley

Kommentér på:
Italiens historie med heste

Annonce