{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Hest & rytter Messe {{forumTopicSubject}}

Skal i til messen i Herning til marts? I så fald, plejer I så at købe meget? Hvor mange penge penge tager I med? (Hvis I ved det)
Og er der nogle stande man bare SKAL forbi? smiley Har været til det de sidste mange år, men det er træls hvis man går rundt i forvirring og ikke helt ved hvilke butikker man bare SKAL nå at komme forbi:-)
- Signe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest & rytter Messe
  • #1   20. jan 2014 Jeg regner med at skulle afsted ihvertfald smiley
    Håber på at finde nogle billige ridebukser, og nogle ridestøvler! smiley

Håber der er et sted der sælger billige pioneer-støvler, eller nogle der minder om dem..

og skal bare rundt til det hele smiley

• #2   20. jan 2014 Jeg skal derhen. Kommer dertil heeelt fra KBH. smiley

Ang. penge og lignende, ved jeg endnu ikke.. smiley

• #3   20. jan 2014 Ja da! Plejer at købe alt, alt for meget - i år vil jeg kun købe det der er nødvendigt, eller hvis der er noget jeg synes er virkelig fedt!

Ca. et par tusind tror jeg.. smiley
    Hm.. ja, altså der er en hollandsk, engelsk og svensk stand man bare skal forbi. De har altid billige og flotte, specielle ting smiley

• #4   20. jan 2014 og mht penge - jeg tager bare mit kort med, haha! smiley

• #5   20. jan 2014 Uh begynder helt at glæde mig nu! smiley

• #7   20. jan 2014 Håber ihvertfald at RBH har gode tilbud, for det er et fantastisk mærke, man bare ikke kan få nok af! :)Og skal også have de her gamacher:

(link fjernet)

..og sikkert også en masse andet! ..glæder mig også helt vildt! Og ikke mindst til at se galla Show! smiley

• #8   20. jan 2014 Jeg er der fra fredag-søndag, så hils endelig hvis i ved hvordan jeg ser ud smiley Regner med at tage mit kort med, men begrænse mig til 4000. Jeg skal forbi det hele regner jeg med, når jeg nu er der hele weekenden. smiley

• #9   20. jan 2014 Skal både ind og se gallashowet, og til messen :-). Elsker simpelthen at være derinde. Man kan virkelig få fyrret en masse penge af, men hvis man er god til at debattere om prisen, gør det jo ikke spor - så får man jo en masse med hjem for pengene! Ved ikke lige hvor mange penge jeg skal have med, da jeg er inde i en lidt sløv periode hvad angår penge. Men 100p at jeg nok skal blive fristet. Vi plejer at tjekke det hele ud, men som overnævnt bør man kigge forbi de udenlandske, da de tit har anderledes og billige ting.

• #10   20. jan 2014 Jojo! Det har været planlagt det sidste år smiley
    Bookede min fars bil allerede et år før og nu er jeg så i gang med kørekort og kan lige nå at blive 18 og få det inden smiley
    Så vi er 5 piger der tøffer derned lørdag smiley
    Men jeg er nok den der kommer til at bruge flest penge... Så krydser fingre for at jeg får penge i fødselsdaggave! smiley

Men jeg er også nødt til at lave en liste over de ting jeg først og fremmest mangler, ellers går det galt smiley

• #11   21. jan 2014 Wow jeg SKAL bare derhen i år! Kortet vil have mange ridser når jeg om natten kommer hjem! Hvilken dag bør man tage derhen? Jeg tænker at den første dag er der jo mange tilbud. De "bedste" ting bliver jo trukket af hylderne. Men på den anden side; søndag vil de jo af med tingene, så der er også tilbud! Jeg har det med at gå amok hvis jeg ser et "tilbud" skilt ^^ smiley

• #12   21. jan 2014 Jeg skal helt klart derhen, jeg ved ikke med penge men regner med at tage 1500-2000,- med. I år er det vigtigste for mig at få købt nogle ridetrøjer/t-shirts og få købt nogle lynlås trøjer da det er det jeg mangler aller mest, underlag og alt andet har jeg masser af, men mon ikke der sniger sig et af de nye RBH farver med hjem?;)

• #13   21. jan 2014 Jeg har brugt max 1k de sidste år, og tror jeg begrænser mig til 2k i år, skal jo også ind og se galla smiley
    Men altså der er tusindfryd udstyr tror jeg det hedder, som er svensk, det er rimelig billigt smiley
    Jeg sjal der ind lørdag og søndag regner jeg med smiley søndag er der sindsyg tilbud, fik DeNiro ridestøvler der inde for nogle år siden til kun 1000kr smiley

• #14   21. jan 2014 Jeg skal der ned de fleste dage hvis ikke alle - kommer an på arbejde. Jeg skal stå på stand for min sponsor Dangro Nordic og mit arbejde hjallerup maskinforretning.

Kommentér på:
Hest & rytter Messe

Annonce