{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

De der brødre... {{forumTopicSubject}}

hej HG:-)

Jeg er sådan lidt ved at få stres over mine brødre på 14 og 15 år, eller det er mest Aksel på 15 år. han driver mig til vanvid med alt hans bedre vidende L**T!...-.-
fx han tror jo bare at ridning er at side på en hest uden at lave noget som helst, og bliver ved med at sige til ham at det er det ikke og man faktisk laver noget. men nej nej! det forstår han ikke ikke. hver gang jeg så siger til ham at han kan da bare prøve, så nej nej det vil han ikke.
Aksel går til fodboldt og derfor tror han at det er meget hårdere at løbe efter en boldt. ja det kan da godt være det er hårdt, men det er ridning altså også!
han bliver også ved med at sige at vi skal have heste bøffer....(jeg spiser ikke hestekød og vil ALDRIG gøre det) og han siger det kun fordi at han ved det pisser mig helt af...-.-
og det er kun noget af det!
min anden bror er den "gode" bror nogle gange........

der er nok ikke mange af jer der læste "alt" det.. men kender i det samme? måske med mindre brødre eller noget?XD

måtte lige ud med..

-Esther

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De der brødre...
  • #2   20. jan 2014 Jeg har to søstre.. Det er rent helvede med så mange homoner under samme tag.. Ud over det er min ældste lillesøster autist så det gør det jo lige mere spændenen.. JUBII mit liv er fedt

jeg er begyndt bare at ignorere hende, tage musik i ørene og skruge HØJT op, piller hun dudderne ud for at råbe et eller andet til mig bliver jeg på magisk vis helt døv og blind indtil hun skrider ud af mit værelse.. Det er lidt som med uøsnket opførsel ved hunde, ignore dem så går de deres vej, det tager 1000 år i starten men det går hurtigere og hurtigere med hun skider væk

• #3   20. jan 2014 Alisa: tro mig.. uanset hvad jeg gør så stopper han ikke! jeg har spillet med og ignoreret osv...

• #4   20. jan 2014 Uha, jeg kender det godt!
    Jeg har 2 storebrødre på 19 og 21, og de kan bare være de mest provokerende i hele verden. De ved altid bedre, og jeg skal bare rette mig ind under dem....

De er heldigvis flyttet hjemmefra så jeg mærker ikke så meget til det mere! smiley

• #5   20. jan 2014 Hestekød smager faktisk godt og der er ingen skam i at være hestepige og spise hestekød :).

Nå, til dit emne, så prøv at gøre som Alisa siger. Spil med på den :).
    Og han gør det kun fordi han ved at du bliver sur og hidser dig op over det :).

• #6   20. jan 2014 Hehe ja min største lillebror på 8, Har fundet på at kalde mig Lumse N*mse (Hedder Lærke) Det er pisse træls ... Har meget mer men..

• #7   20. jan 2014 Sacha: som jeg også har skrevet til alisa så har jeg prøvet. så går der lidt tid og så bringer han den på banen igen....-.-
    det er da muligt at hestekød smager godt. men jeg har ikke rigtig lyst til at lige have siddet og spist hest, og så gå ud til mine heste og sige "ihhh hvor smagte det dejligt nå skal vi så ride?" det er min mening.. og sådan har jeg det smiley

• #8   20. jan 2014 Min lillebror sagde også hver gang vi skulle i IKEA "Der er hestekød i IKEA's kødboller! Skal du ikke have det, Amalie?". I starten blev jeg sur på ham, men nu siger jeg "Jo, jeg har hørt at det smager godt!". Nu siger han det ikke mere! smiley

• #9   20. jan 2014 Det er også helt fint du har det sådan, vi er jo alle forskellige d:. Det var bare en kort indskydelse ^^. Har selv haft den tanke da jeg var mindre. Det er ligesom at jeg også slagter og spiser mine kaniner :).

Var det mig havde jeg bare smilet til ham og sagt jaja :).

• #11   20. jan 2014 Være da lige glad, han ønsker sa at du skal reager, og kan da godt være han bliver ved, men det er jo så hans problem. på et tidspunkt bliver han jo forhåbentlig ældre.

min bror har heller ikke altid kunne se det med at ride var mere end bare at sidde på en hest, men det har jo været hans problem, og det kunne jeg jo være lige glad med.

• #12   20. jan 2014 Ignorer det. Som du siger; så går der lidt tid før han begynder igen - pg NÅR han så begynder igen, er det for at teste dig endnu engang smiley han skal bare lige se om det stadig går dig på nerverne. Og når du så reagerer på det fordi han starter igen, bliver han jo netop ved!

Sådan noget er en evig kamp med søskende - sågar også venner - men det er hvad det er. Svarer man igen og bliver sure på dem, fortsætter de bare fordi de synes det er sjovt, og har fundet noget der trigger dig smiley

• #13   20. jan 2014 Så har du ikke irnoret dem godt nok smiley

Det kan godt tage en time at få min søster til at skride de første MANGE gange jeg gjorde det

• #14   20. jan 2014 Haha, kender godt det med brødre <.<
    Hvis han ikke vil sætte sig op din hest hvad ved han så om det? Han kan ikke udtale sig om noget han ikke har prøvet smiley

• #15   20. jan 2014 Sandra: hehe... Han har også et trigger punkt... Og DET bruger jeg mød ham når han gør noget smiley

• #16   20. jan 2014 Jeg er enebarn, så kender ikke til irriterende søskende, men jeg kender i den grad til irriterende børn (Og nogle få voksne) der har en fest med at prøve at trykke på mine knapper mht. heste og ridning.

Vend den om. Når han siger at ridning er nemt, men ikke vil prøve, siger du bare "Nej, det kan jeg godt forstå, det er ikke en sport for bangebukse, så det er nok bedst at du bare fortsætter med fodbold"

Mht. hestebøfferne.. Jeg var i Italien med mine forældre og nogle af deres venner da jeg var 13 år. En af min mors kammerater er virkelig god til at drille andre og han skulle selvfølgelig drille mig med at bestille en hestebøf, som jeg skulle se på han spiste. Han blev så lige lidt "overmodig" og stak et stykke på gaflen hen til mig og spurgte om jeg ikke ville smage på hesten. Jeg var iskold og tog en bid. Så stoppede han da med at drille mig med hestene smiley

• #17   20. jan 2014 Jeg kender kun følelsen alt for godt har selv en lilelbror og han kan da godt nok være et r*vhul en gang imellem.
    Jeg syntes generelt drenge er ret slemme til det med hestebøfferne, men jeg kan så bare trække på skuldrene og sige:
    "Ja, den sidste hest jeg smagte hed radise" og det plejer at gøre dem lidt .. Ja målløse, tror i hvert fald ikke helt det er sådan de forventer at hestetøser skal reagere smiley

• #18   20. jan 2014 Tag det op med dine forældre også må de jo tage en snak med dine brødre om at man behandler hinanden ordenligt? smiley

Kommentér på:
De der brødre...

Annonce