Opstaldning Slagelse og omegn {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg søger et opstaldningsted i Slagelse omegn.
Det behøver ikke og være i cykelafstand en lille bustur skader heller ikke og at skulle gå et stykke generer mig heller ikke:)
Det skal helst være løsdrift, men må også godt være boks. Der skal være enten en meget stor roundpen eller en ridebane på stedet eller lidt derfra. Et sikkert og sikret hegn med "rebstødtråd" og ikke den almindelig "osteskærertråd" pælene skal være faste og der må gerne være alm. træhegn udenom.;)
Dem der tilbyder opstaldningen skal være MEGET erfarne hestemennesker der også byder mennesker med andre ridemåder velkomne og samtidig holder øje med hesten og ringer hvis der sker noget. HVIS en af hestene hopper over hegn eller der er uro på marken skal der tages affære. Det må meget gerne være mennesker der kan hjælpe til med om dyrlæge er nødvendig i de forskellige situationer og gerne giver tips og tricks til forskellige situationer, men ikke bliver sure hvis man har anden holdning. Det er trods alt ens egen hest.
Det skal være en billig opstaldning på højst 500 kr. om måneden minus foder.;)
På forhånd tak for svaret:)
jan 2012
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 103
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=24&i=13975&t=13975&order=author&way=asc&e=0
jun 2007
Følger: 116 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 191 Svar: 916
Men med de krav, og det beløb tror jeg at du skal ud, og banke på døre hos private. Du finder næppe et sted hvor du kan få det til 500 kr, medmindre du selvfølgelig er villig til at arbejde for resten.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 50
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 50
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.289
Men jeg tror squ du før virkelig svært ved at finde et sted til den pris, og de krav du stiller.
Det er Slagelse, Sjælland, det koster mange penge. Tror du skal være meget heldig hvis du finder sådan et sted
jan 2014
Jeg har ikke råd til et sted til 2000 og ved også der findes steder billigere til mine krav. Jeg kræver derudover ikke ridehus og kræver egentlig ikke som sådan en stald for mig må det hellere end gerne være løsdrift;)
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.289
jan 2014
Men den debat hører vist til et andet sted:)
Opstaldning Slagelse og omegn