{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

sjover vaner på tur? {{forumTopicSubject}}

har været ude og ride en god tur på ca. 8km idag og min pony er jo skør og skøn som altid smiley
men kom til at tænke på alle hendes sjove "vaner" hun har når vi rider ud!

Hvad har jeres af sjove ideer?

Min har en del:
vi skal igennem en passage hvor der på den ene side er et hus hvor der bor påfugle og på den anden side en skov hvor der står nogle meeeeget farlige skraldespande, så inden vi når derhen puster hun sig altid op og grynter XD hun går dog altid pænt forbi alligevel smiley
så skal vi over en bro hvor der løber en å under og selve broen er ikke farlig, men det er åen smiley

og så kaster hun altid med hovedet når vi kommer til "de sjove steder" = der hvor hun må trave og galoppere
hun kaster egentlig ret tit med hovedet XD også på folden når jeg kommer med grimen så hun ved hun skal med

der er 2 strækninger på den rute vi red idag hvor vi ikke kun skridter - den første strækning ved hun vi traver stille og roligt på og til sidst tager en rolig galop
men på den sidste strækning ved hun at hun får lov til at strække ud i galop, og selvom det er nogle måneder siden vi red der sidst, ja så var hun helt med på hvor vi var henne XD

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjover vaner på tur?
  • #1   5. jan 2014 Min tager altid biddet og løber hen til det nærmeste muldvarpeskud og begynder at æde jord.. Eller hvis der er vandpytter skal hun ALTID stå og suge det ind ad næsen... smiley

• #2   5. jan 2014 Hvis mig og bassen rider på den store sti i skoven, og han ser der er små stier man kan gå helt ind i skoven ved alle træerne, styre han direkte mod dem. Også selvom det bare er en maskine der har kørt ind i skoven, hvis han ser man kan komme derind, drejer han direkte derind. Ved ikke hvorfor han er så vild med de små stier, sådan har han altid været smiley

• #3   5. jan 2014 Nu har jeg ikke nogen fast at ride på, men 2 af dem jeg har hjulpet med at tilride er ret så sære i skoven xD
    Den første: Når man rider på hovedvejen for at komme op til skoven går den og kigger inde til siden og begynder at gå midt på vejen xD

Den anden: Han er ret så ligeglad med alle de andre. Pludselig kan han stoppe op mens de andre rider videre også står han bare der xD

• #5   5. jan 2014 en hest jeg rider vender om og løber hjem nå han ser et væltet træ eller hvis træet er fælled og ikke er der mere så er det meget farligt og ligger sikkert i baghold smiley smiley
    min egen gør ik så meget men har heller ikke kendt hende i så lang tid smiley

• #6   5. jan 2014 Altså Findus har et par ting, der bare er der. Når vi når til 'galop stierne' altså de lige strækninger som vi stort set altid tager i galop, sænker han tempoet, og løber så afsted når man beder ham om at gå hurtigere. Når vi rider med Hugo (anden pony) kan der godt vær lidt racer-ponyer over dem, og de løber stort set altid om kap smiley

• #7   5. jan 2014 Min vil helst gå ude på vejen. Som i hovedvejen smiley
    Og så vil han meget gerne læse de visitkort som andre heste taber, og når han snuser til dem, så bølger hans flanker, så det føles som at sidde på en nysgerrig golden retriever smiley

• #8   5. jan 2014 Min hingstebasse er en rigtig sporhund smiley når vi skridter af udendørs stikker han snotten i jorden og kører ellers mulen hen af jorden... Det kan han være underholdt af i en halv time, skøre kræ smiley

Kommentér på:
sjover vaner på tur?

Annonce