sjover vaner på tur? {{forumTopicSubject}}
har været ude og ride en god tur på ca. 8km idag og min pony er jo skør og skøn som altid
men kom til at tænke på alle hendes sjove "vaner" hun har når vi rider ud!
Hvad har jeres af sjove ideer?
Min har en del:
vi skal igennem en passage hvor der på den ene side er et hus hvor der bor påfugle og på den anden side en skov hvor der står nogle meeeeget farlige skraldespande, så inden vi når derhen puster hun sig altid op og grynter XD hun går dog altid pænt forbi alligevel
så skal vi over en bro hvor der løber en å under og selve broen er ikke farlig, men det er åen
og så kaster hun altid med hovedet når vi kommer til "de sjove steder" = der hvor hun må trave og galoppere
hun kaster egentlig ret tit med hovedet XD også på folden når jeg kommer med grimen så hun ved hun skal med
der er 2 strækninger på den rute vi red idag hvor vi ikke kun skridter - den første strækning ved hun vi traver stille og roligt på og til sidst tager en rolig galop
men på den sidste strækning ved hun at hun får lov til at strække ud i galop, og selvom det er nogle måneder siden vi red der sidst, ja så var hun helt med på hvor vi var henne XD
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 86
feb 2007
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 1.866
dec 2009
Følger: 26 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 112 Svar: 632
Den første: Når man rider på hovedvejen for at komme op til skoven går den og kigger inde til siden og begynder at gå midt på vejen xD
Den anden: Han er ret så ligeglad med alle de andre. Pludselig kan han stoppe op mens de andre rider videre også står han bare der xD
feb 2013
Følger: 35 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 38
min egen gør ik så meget men har heller ikke kendt hende i så lang tid
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.739
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
Og så vil han meget gerne læse de visitkort som andre heste taber, og når han snuser til dem, så bølger hans flanker, så det føles som at sidde på en nysgerrig golden retriever
sep 2013
Følger: 23 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 79
sjover vaner på tur?