Efterlysning! {{forumTopicSubject}}
Hej HG..
Jeg tænker lidt.. Jeg solgte min gamle pony Amanda, for lige godt to år siden her til april.
Jeg ved hun blev solgt til en dame, nær Ubby på vestsjælland, ved Kalundborg. Og hun lovede mig, højt og helligt, jeg kunne komme og se til min lille prinsesse når jeg havde lyst, men hun aflyste hvergang, enten dagen før, eller på dagen.
Og jeg vil enlig bare gerne vide om hun har det godt den dag i dag, og hvordan og hvorledes - og vil da utrolig gerne også gerne se hende igen!
Hun har lidt kendetegn, men ikke noget specielt.
Hun var blanding af Haflinger og Palomino primært. Men jeg tror der var lidt islænder ind over også, for hun begyndte og små tølte når hun ikke gad mere, ikke sådan rigtigt, men lagde lidt an til det? Men jeg ved det ikke.
Hun har den gyldne farve, hvid man og hale (virkelig tyk man), tre høje sokker, og det ene bagben også en høj sok, men mere 'udtværet'. En tyk hvid blis i panden, som ender kødfarvet ud på mulen, og noget af hendes underlæbe er også kødfarvet.
Jeg har billeder af hende på min profil, under Amanda, som er hendes navn.
Hun var springpony, på 1,41,5/42 cm. Og sprang med stor lyst, og overskud!
Hun kom til skade da jeg havde hende, hun kan dog derfor muligvis have nogle mindre tydelige ar. På højre side af halsen, lige omkring midten, lidt oppe. Næseryggen og på 'indersiden' af venstre øre.
Hun er 2003, dvs. hun er omkring 11 år idag, ifølge hendes pas. Dog dyrlægen vi havde ude, mener hun er et år ældre end hvad passet siger. Så omkring 11-12 år.
Det vil betyde uendelig meget for mig, hvis nogle vidste noget om hende!
Hun er en meget dominerende hoppe, eller var det i hvertfald da jeg havde hende, og vil utrolig gerne være 'førehoppen'.
Jeg håber og få nogle svar! /:
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 75
sep 2010
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 8
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 75
sep 2010
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 8
Efterlysning!