{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gymnasie x Hest
  • #1   1. jan 2014 Nej jeg ville ikke smiley det vil sige 4 timers hest pr. dag, jeg ville ikke kunne få det til at hænge sammen hver dag smiley Men nu er jeg også først hjemme fra skole 16.30 normalt.

• #2   1. jan 2014 Puha, jeg ville ikke gøre det. En time er rigtig lang tid, når man også har lektier og afleveringer at ordne.
    Jeg er så heldig at min pony står 2-3 minutter fra mig, men havde hun stået længere væk havde jeg haft lidt svært ved at få det hele til at passe ind.
    Men det kommer jo an på hvordan du prioriterer din tid.

• #3   1. jan 2014 Jeg ville aldrig få part på en hest der lå 1 times kørsel væk.. Tænk, så skal du bruge 2 timer bare på transport, og så et par timer ude vede hesten + lektier,.. Jeg ville i hvert fald ikke kunne have tid til det smiley

• #4   1. jan 2014 Det er ikke muligt at lave en weekendordning? Det er måske lidt mere overkommeligt i weekenderne.

• #5   1. jan 2014 Emilie: Jo, eller det håber jeg. Men problemet er, at hesten ikke kommer til at blive rørt udover når jeg ser den

• #6   1. jan 2014 Jeg har altid selv haft en times transport ud til hesten, hvilket aldrig har været et problem. Heller ikke nu hvor jeg er startet i gymnasiet. Men man bliver nød til at prioritere ordenligt, og vide at det ikke er alle dage, man kan nå og ride, hvis der er for mange afleveringer eller lektier, der sluger tid. Jeg ville i hvert fald ikke kunne undvære hestene, også selvom tiden er stram.

• #7   1. jan 2014 Er der ikke en dag du har tidligt fri? smiley Så kan du se den 3-4 gange om ugen jo, hvis du tager der ud hver weekend, hver fredag og hver onsdag f.eks smiley

• #9   1. jan 2014 Spørg ejer om det er muligt hesten kan blive flyttet tættere på dig? (:

• #10   1. jan 2014 Tjah, hvis du bruger kollektiv trafik, kan du jo lave hjemmearbejdet der, så du ikke sidder med det hele, når du kommer hjem - men jeg ville ikke kunne have det med 1 time. Jeg har 30 minutter nu, og jeg synes, det er meget.

• #11   1. jan 2014 [Katrine&Stülka]
    Men så kan du da heller ikke have langt til gymnasiet så? smiley
    Jeg bruger selv lidt over 2 timer i transport om dagen, de fleste dage er jeg ikke før hjemme end 16.30, så er der jo så også dage hvor jeg er hjemme 12.30, men desværre har jeg også en del dage hvor jeg først er hjemme 17.30, så ville jeg godt nok ikke kunne magte at skulle bruge en time hver vej til hesten.

• #12   1. jan 2014 Tine: Jeg har selv 20min til skole, og fra skolen er der også 1 time ud til hesten. Samtidig med det skal jeg matche en bus der går 1 gang i timen, så nogen gange bliver transporttiden 1½ time ^^ Oveni det har jeg også et søvnbehov der vil noget, så jeg sover min. 11 timer om dagen. Det skal så også tilføjes, jeg ikke har arbejde eller andet der tager min tid. Jeg har det så også utrolig nemt, ved det vi laver, så det hjælper en del mht. lektier og afleveringer (-;

• #13   1. jan 2014 Når okay smiley

Jeg kan godt se at det er lang tid hver dag, men som alle siger så er det bare prioritering det handler om. Jeg ved ikke om du er typen der gerne vil hænge ud med venner efter skole eller? Hvis ikke - så kunne du jo lade dit ridetøj ligge i stalden, hvor din part står, så du ikke skal hjem og skifte tøj, så du bare tager direkte derud efter skole. Der sparer du hvert fald lidt tid. Betragt det at være oppe ved din hest som din fritid hver dag. Så når du er kommet hjem fra hesten, så gælder det bare om at spise hurtigt, og så ellers bare være effektiv med lektierne. Hvis du bare kun fokuserer på dine aflevering og laver dine dag til dags lektier overflødigt, så kommer du ikke helt galt afsted.

Det kan godt lade sig gøre, hvis man virkelig vil det smiley

• #14   1. jan 2014 Priotering...... Det gør vi andre...:-)

• #15   1. jan 2014 [Katrine&Stülka]
    Det må du da have! smiley
    Nu ved jeg ikke hvad du går i? men da jeg gik i 1.g red jeg to heste, hvilket jeg fint havde tid til, men både i 2 og her i 3.g ville jeg godt nok ikke kunne få det til at hænge sammen smiley

• #16   1. jan 2014 Min studievejleder har frarådet mig til at have hest, men der er jo forskel på at have part, og så at have hest. Problemet er bare også om det overhoved er til nogen nytte, hvis hesten kun bliver redet af mig, og jeg kun er i stand til at være der én gang om ugen...

• #17   1. jan 2014 Du kan jo altid se om du kan magte det til at starte med. Og det er altså muligt at ride mere end én gang om ugen, vi andre gør det jo hver dag smiley Det handler bare om rutine.

• #19   1. jan 2014 Det er ikke muligt bare at flytte den noget tættere på? smiley

• #20   1. jan 2014 Jeg har med bustider osv. Går der 1 time til 1,5 fra jeg har fri til jeg er hjemme alt efter hvornår jeg har fri. Jeg har så hesten hjemme og skal så ikke transporteres nogle steder. Men jeg har så arbejde og arbejder typisk 3 - 5 dage om ugen, så jeg prioterer meget og laver afleveringer i weekender osv. Man kan sagtens lave lektier i bussen så der ikke er så mange når man kommer hjem. Det handler alt sammen og priotering og disponering af tid. Jeg går i 1. g.

Kommentér på:
Gymnasie x Hest

Annonce