Op på hesten igen {{forumTopicSubject}}
Hej HG
I morgen skal jeg endelig op på hesten igen efter 2 måneder uden ridning, da vi væltede på en tur, hvor jeg slog hovedet ned i asfalten og besvimede, som så resulterede en omgang hjernerystelse, som varede meget længere end vi lige havde regnet med.
Men da det nu går meget bedre, har jeg fået lov til at ride igen. Dog kun i skridt og meget lidt trav.
Men må dog erkende, at jeg allerede nu er lidt nervøs for at skulle op igen, da det trods alt var en voldsom oplevelse.
Min mor eller far vil være deroppe imens og gå med ved siden af, samt 2 af mine veninder vil ride på samme tidspunkt.
Kender godt det med dybe indåndinger, tælle eller synge inde i sig selv, men har i nogle andre gode råd?
mar 2008
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 133
Det hjalp på min nervøsitet at min søster red ved siden af og snakkede med mig.
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.948
jun 2013
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 381
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.948
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 83
Min mor har prøvet noget af det samme hvor min hest lavede bukkespring ud til vejen hvor hun så faldt af og fik revet sit knæ helt op... Men nu kan hun godt ride igen (heldigvis), men hun er ret nervøs når hun skal op og tør ikke galopere, hvilket jeg godt kan forstå. Held og lykke
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.092
Det lyder måske også lidt voldsomt med de mange mennesker, men det kan du selvfølgelig bedst bedømme selv:-) Personligt ville jeg føle mig presset med så mange, men det er ko helt op til dig!:-)
Held og lykke!:-)
Op på hesten igen