{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Ville du - undervisning? {{forumTopicSubject}}

Ind imellem kunne jeg godt have lyst til at komme ud og prøve og undervise - det tæller jo ikke helt med min lillesøster.

For at se om den teori jeg har i hovedet og kan videre give på skrift - også kan videre gives i praksis så den fungere og så den fungere på andre end min egen hest. Eller på en hest jeg ikke selv sidder på.
For et er jo at sidde på hesten selv og give signaler - noget andet er og få en, der måske ikke er vant til at ride som man gør - til at gøre det samme.

Men er det overhovedet nogen er interesseret i og være "forsøgskanin" ved? Så længe man intet tog for undervisningen men bare gerne ville ha' fx sin kørsel dækket med off. transport.

Og her snakker vi ikke nogen stævnerytter - så dem ved jeg godt med det samme råber " NEEEJ ! " længere nede.
Men generel basis alla stop, drej, "krøl hesten ud fra bag lod", signaltræning, få hesten til at slappe af mm. - altså intet vildt.
Jeg ved da hvordan man laver en schenkelvigning og kan lære en hest det, samt se hvornår der er for meget/lidt skulder og bagpart - men ellers intet kæmpe dressur rytter der starter LA over mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du - undervisning?
Kommentér på:
Ville du - undervisning?

Annonce