{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Mælkesyre {{forumTopicSubject}}

Min kære 4 (næsten 5) års er i "skrap" træning.

Hun står hos min veninde som rider hende.

Hun er på fold hver dag, dog ikke så længe som jeg ville ønske, men det er desværre de forhold der er lige pt, når vi kommer til foråret kommer hun atter mere på fold.

Hun er i skridtmaskine (ikke skridtbånd) mere eller mindre hver dag efter anbefaling af dyrlæge/kiropraktor.

Når hun rides bliver hun skridtet varm i ca. 15-25 min. Med tæppe på da hun er klippet. Får mange skridtpauser og bliver redet til de har haft en god tur.

Bliver redet både i natur og i hal.

Hver dag er hun sammen med sin fold-buddy løs i hallen for lige at ha mulighed for at krudte af.

Ifm. ridning oplever min veninde at hun går lidt muskel-død. Dyrlægen/kiroprakter siger at det er fordi hun er så stort et muskelbundt at hendes muskler sidder så tæt. Hun er en hest som har brug for at blive skridtet rigtig meget, for at blive brækket lidt på plads engang imellem samt for jævnligt at få massør.

Han anbefalede at den fik et tilskud mod mælkesyre fx fra Cavalor. Jeg har tidligere brugt Pavo til en anden hest...

Hvad har I prøvet og hvad vil I anbefale??? Cavalor, Pavo, Hippolyt eller andet???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mælkesyre
Kommentér på:
Mælkesyre

Annonce