{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hillerød hestedyrlæger?
  • #1   21. dec 2013 Jeg har dårlige erfaringer med Kiwa.
    Fik hende ud til at handelsundersøge Pride, da de brugte hende, hvor jeg stod opstaldet med Pride, og havde ikke selv fundet en dyrlæge så tænke why not.
    Bruger hende aldrig igen, jeg er så gal.

Kiwa blandede hestetræning sammen med hendes dyrlæge arbejde, og det synes jeg virkelig ikke er god stil! Hun mente hun skulle opdrage på min pony, i stedet for at gøre som jeg faktiske bedte hende om.
    Vi havde trænet longering i nogle måneder inden, og det var endelig gået okay, og da Pride så ikke gik igennem bøjeprøven, skulle hun ses i longe selvfølgelig. Ejer tog hende i longe og var positivt overrasket over resultatet! Men vi var altså ikke nået til at trave i longe, og så mener Kiwa (ja, vi havde altså ikke spurgt efter hendes mening!) at man skulle blive ved med at svinge piske bag hende selvom hun allerede travede.
    Efter denne oplevelse kunne hun ikke længere longeres, for Kiwa havde ødelagt det. Vi startede så forfra, og nu kan hun faktisk trave i longe efter nu to år - uden Kiwas "hjælp" :b

Kiwa mente, at vi ikke skulle købe hende, for hun forsikrede os om, at Pride ville blive halt indenfor 2 år... Hun var ikke særlig venlig i den måde hun sagde det på.
    Jeg købte Pride alligevel, og ved du hvad? Har haft hende i over 2 år og hun er ikke blevet halt på "mystisk vis"

Kommentér på:
Hillerød hestedyrlæger?

Annonce