{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Skeptisk over telepatisk kommunikation med hesten. {{forumTopicSubject}}

Godaften HG'ere

For 1 lille uge siden havde jeg en til at kommunikere med min allerkæreste Heine. Det eneste hun havde var et billede, hans navn og kælenavn - INTET andet.

Hun havde derudover spurgt om der var noget jeg ville spørge ham om under deres samtale og havde så mine spørgsmål med.

Ud fra dette havde hun så en telepatisk samtale med ham, som hun skrev ned mens de talte og sendte til mig pr. mail.

Imens deres kommunikation fandt sted sad jeg ude i stalden ved siden af boksen og kunne observere at han virkede meget koncentreret og at han faktisk efter 45 min blev meget, meget træt. En uhyggelig oplevelse faktisk, og pling 3 minutter senere tiggede en mail ind at de var færdige med deres samtale.

Jeg åbnede den vedhæftede fil, og i den var beskrevet FULDSTÆNDIGT den hest jeg kender og elsker. Jeg har været så skeptisk over det og ikke rigtigt troet på det, men hold da op, hun ramte uhyggeligt rigtigt på så mange punkter at jeg faktisk er overbevist om at der faktisk har været en telepatisk kommunikation.

Jeg havde blandt andet spurgt om hans syn på mig, og mine rytterevner. Om han nogle gange savner mig (da jeg bor i Esbjerg, og han i Svendborg), og om han havde det godt og alt var vel.

En meget stærk, rørende men meget positiv oplevelse for mig.

Har i prøvet noget lignende med jeres kære?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skeptisk over telepatisk kommunikation med hesten.
  • #1   20. dec 2013 Fedt at du har haft en fed oplevelse med det! smiley

Jeg er selv meget skeptisk overfor telepati mellem hest og menneske, dog har jeg ingen erfaringer med det.
    Det der med at en person blot får navnet på hesten samt et billede, og så pludselig kan fortælle en helt masse ting om dyret, giver jeg ikke særlig meget for. Det kræver hverken mange hjerneceller eller færdigheder at slå et navn op og finde frem til den rigtige hest.
    På samme tid, har heste ikke hjernekapacitet til at kunne tænke "jeg elsker lille Lotte, og jo mere vi er sammen, desto mere mod har hun givet mig til at springe den farlige vandgrav" (bare for at komme med et eksempel xD).

Men når det så er sagt, har jeg selv haft oplevelser med heste, hvor de har gjort ting, som de egentlig ikke burde kunne. Og jeg tror da også på, at der er mere mellem himmel og jord, end vi mennesker altid lige opfatter.

Men som sagt har jeg ingen erfaring med telepati mellem hest og menneske.

• #2   20. dec 2013 Jeg selv, kan nærmest ikke skrive om det. Det rører mig utrolig meget.

Fik snakket med min afdøde hest kort før hun tog herfra for snart 3 måneder siden. Det eneste hun havde var en billede fra marken, hendes navn og et par spørgsmål fra mig.

Det var utroligt hvad hun kunne fortælle om min hest, som hun ingen anden måde kunne vide. Hemmeligheder, samtaler, øjeblikke, dage, stævner. Alt det min pony var stolt af at have gjort. Min smukke, fantastiske, dejlige hest. Tudbrølede igennem hele vores samtale over telefonen. Det var ufatteligt. Hele tiden sad jeg i boksen med en mule hvilende på min skulder. Jeg er SÅ glad for jeg fik sagt det jeg ville sige, og min hest fik sagt det til mig hun ville sige. Kan... Kan slet ikke beskrive det.

Husk at nyd jeres hest imens i har dem. Lige pludselig er de væk...

profilbillede
  • #3   20. dec 2013 Har også prøvet det, det er SÅ smukt og så berigende!!

Hvem har i brugt? Jeg brugte/bruger Winnie Stubkjær

www.winn-healing.dk

Hun er simpelthen så dygtig smiley

• #4   20. dec 2013 Men tror i ikke bare de gør lidt ligesom horoskoper? Siger nogle generelle ting, der egentligt passer om alle agtigt? smiley
    Jeg ved virkelig ikke om jeg skal tro på det.

• #5   20. dec 2013 Jeanette
    Brugte også Winnie smiley

Laura
    Nej tror jeg bestemt ikke. Nogle måske. Men hvordan skulle hun kunne beskrive en halv dag ned til mindste detalje, som jeg har tilbragt med min hest? For tror der er mange få der har oplevet præcis det samme smiley

• #6   20. dec 2013 Det Winnie kunne genfortælle, kan ikke gættes eller læses nogen steder på nettet... Hun kunne blandt andet gengive en sætning jeg aftenen forinden havde sagt til hesten, mens jeg tog i hans mule som jeg plejede, dét kunne hun fortælle mig!
    Og det var bare én af MANGE ting....

• #7   20. dec 2013 Det virker bare for godt til at være sandt smiley .. Har hun ikke kunne læse mange af de ting hun fortæller om her på HG?

• #8   20. dec 2013 Jeg har også haft telepati-session med min frederiksborger. Jeg fik bekræftet en masse ting, og fik mange ting at vide, der gav så god mening i forhold til min hest smiley

Christine H: Folk, der kan telepatere med dyr, får deres info på forskellige måder. Det kan være alt fra billeder, ord, lyde til følelser.
    Først da hun gik i gang (det foregik over tlf.), fik hun navnet på min hest, og beskrivelse af hovedet, og så kunne hun ellers bare fortælle. Så hun har i hvert fald ikke kunne slå noget op. Desuden var mange af de ting, jeg fik at vide, ikke noget, der står skrevetned nogen steder.

Laura: Hvis de skulle sige noget, der passer på alle heste, så ville så mange jo ikke opleve, at der bliver ramt plet smiley De ting, jeg fik at vide, passer i hvert fald langt fra på de fleste heste.

• #9   20. dec 2013 Absolut ikke smiley Private samtaler med min hest der er alt for personligt at skrive på nettet smiley

• #10   20. dec 2013
    Hende jeg har brugt er endnu under uddannelse og hedder Kamille

Og nej hun har ikke kunne læse sig til hestens holdning om sit liv herinde, men jo det er jo lidt - hvor går grænsen agtigt smiley Men hun hev i hvert fald benene væk under mig og jeg er fuldstændig solgt!

Jeg skal helt sikkert have en samtale mere ved lejlighed.

• #11   20. dec 2013 Har brugt en uuddannet telepat til smølf. Hun er født med evnen smiley
    Hvad hun ikke har kunne fortælle om smølf *GG*

Jeg kender min hest, og hvilken type han er, og jeg skriver sjældent på nettet om vores små ting.
    Det hun fortalte var tydeligt min hest, og hans syn på vores samvær smiley
    Jeg ku ikke lade være med at små grine det meste af tiden, for smølf er ski en sær snegl ind i mellem smiley

Jeg har selv begrænsede evner, kan ikke "snakke" med hestene, men får følelser fra dem. Især fanger jeg meget nemt madam, min shetter kone.
    Ville ønske jeg havde tiden til at få mere styr på det smiley

Dejligt i havde en positiv oplevelse. Elsker når flere får øjnene op for hvor kloge vores muler egentlig er smiley

• #13   20. dec 2013 Har svært ved at tro på det af den grund, at det simpelthen ikke kan være muligt, at have en samtale med en hest på dansk. Hvor har den lært det fra?

Men på den anden side, så har jeg bare hørt så mange, som er overraskede over, hvad telepatøren kunne fortælle. Har ikke selv prøvet det. smiley

• #14   20. dec 2013 Hvad tager henne Winnie for det, og får man også forløbet over mail? smiley

Jeg tror på det.. Og når jeg på et tidspunkt har penge til det, vil jeg gerne have en til at snakke med Natash smiley

• #15   20. dec 2013 Jeg tror os på det, tror på der er langt mere mellem himmel og jord end vi går og tror..
    Jeg tror på ånder, tror på at man kan læse både dyr og menneskers tanker tror på mange ting.
    Men med en grænse for der findes fupmagere, men de ægte findes..

Jeg skal os bar have skaffet nogen penge så har jeg både en gammel hoppe som er aflivet jeg gerne vil snakke med, vil gerne snakke med min vallak Anton og schwante os, har faktisk mange jeg gerne ville snakke med smiley men de 3 er de vigtigste

• #16   20. dec 2013 Ullahesten: prøv at læs mit svar tidligere i tråden smiley

• #17   20. dec 2013 De/vi snakker ikke med ord. Det er billeder, farver, følelser, lyde, og generelt alle sanser der bliver brugt. Så nej, der bliver ikke snakket dansk. Man kan måske fornemme ordlyde som hesten kender godt (Kan være dens navn, en kommando ol.) smiley

Det er skam helt muligt, og altså ikke magi som mange går og tror smiley

• #18   20. dec 2013 Tja med den beskrivelse du har herinde, tror jeg de fleste ville kunne sige noget om din hest smiley

Jeg tror ikke på det, især ikke når jeg hører fra folk der har haft det til deres heste, og de ting de har fået af vide.
    Synes det er sjovt de altid kun får positive ting fra hesten af vide (hvorfor mon?)..

• #19   20. dec 2013 CALLA - Det er ikke kun positive. Jeg har læst flere svar fra folk der har haft en ude, at hesten havde ondt/var spændt et sted, hvor ejer har fået en kiropraktorer eller andet ud og fik spændinger løsnet.

• #20   20. dec 2013 Sacha:

Nu tænker jeg mere ovre i genren: Hvorfor pisker du mig? Hvorfor rider du med spore på mig? Hvorfor solgte du mig ikke da du blev for stor og tung? Hvorfor skal jeg gå med bid i munden, stoler du ikke på mig? Min forrige ejer var bedre end dig og savner hende mere end dig. Nej du var ikke min bedste ejer, nej jeg elsker dig ikke, ja jeg er glad for jeg kom et andet sted hen, end stadig være sammen med dig.. osv smiley

^^ men det kan selvfølgelig være dem der får det af vide, ikke har lyst til at skrive det på nettet. Selvom jeg ikke tror nogle får det af vide, det vil nok ikke være en god forretning at fortælle fok sådanne ting, på længere sigt.

• #21   20. dec 2013 Tja, det skal jeg ikke svare på. Men vi tror på noget forskelligt, og det skal der jo selvfølgelig være plads til :). Så at du ikke tror på det, er jo bare din sag :). Det vil jeg ikke blande mig i eller noget :).

• #22   20. dec 2013 Haha, helt ærligt så findes der altså mange fjordhesteblandinger. Og hun havde et billede hvor man kun kunne se hendes hoved på marken. Og det er ikke et billede der ligger andre steder da det blev taget samme dag jeg sendte hende mailen og det var ikke god kvalitet smiley

Og hvem siger man kun får godt at vide? Jeg fik blandt andet at vide hun var livstræt og klar til at tage af sted. (Hverken nogen på internettet eller telepatøren vidste inden at hun skulle aflives. Der var KUN min far og jeg). Og hun havde haft ondt længe, og havde diverse problemer rundt omkring...

Og hvis du skal være helt ærlig, tror du så virkelig at de folk der rider med syle lange sporer og tæsker sine heste igennem grandprix, at det er dem der får telepati med sin hest? Nok ikke...

• #23   20. dec 2013 Le Coeur:

Nu ved jeg ikke hvor længe inden du snakkede med telepatøren, men du postede da indlæg om at hun skulle aflives inden hun blev aflivet..

Og nej grand prix folk bruger nok ikke telepati, men nu det så godt nok heller ikke kun dem der rider rundt med piske og spore, langt fra endda! (og sjovt du nævner dem ud fra hvad jeg skriver, som om der ikke er nogle private rytter der gør det)

• #24   20. dec 2013 Jeg tror på det, er dog stadig lidt skeptisk ift. hvem der udfører det! smiley

Calla: Når Le Coeur lige har skrevet at hun ikke havde skrevet nogle steder at hun skulle aflives, da hun fik det udført, så er det nok rigtigt smiley

• #26   20. dec 2013 Nikoline:
    så må HG have fejl i deres datoer, for hun skrev det herinde en uge inden hesten blev aflivet.

• #27   20. dec 2013 Jeanne og Le Cour: Når okay, men dem jeg har snakket med, har forklaret, at de har en decideret samtale med hesten, på dansk - hvis dyret altså er dansk smiley

• #28   20. dec 2013 Rigtig nok jeg skrev på nettet ca. en uge før hun blev aflivet, men jeg snakkede med hende før der blev skrevet nogen steder, det er helt sikkert smiley

Men jeg respekterer at du ikke tror på det, det er også fair nok. Synes bare det er synd du ikke er åben for det, når du ikke har haft prøvet det smiley

• #29   20. dec 2013 Ullahesten
    Jeg skal ikke kunne sige om andre gør det anderledes, det kan sagtens være det kan lade sig gøre også smiley Ved bare at det ikke er sådan jeg har gjort.

• #30   20. dec 2013 Jeg tror helt klart på det, har selv prøvet det med min tidligere hest da jeg havde hende, og hun sagde nogle helt utrolige ting! smiley
    Dog vil jeg rigtig rigtig RIGTIG gerne have en til min afdøde hest som var mit og alt og føler stadig efter to år et kæmpe ar og mangel, og måske også høre med min nye pony, men jeg kan ikke finde priser på Winnie på hendes hjemmeside, så vil i dele hvad i gav? smiley

• #31   20. dec 2013 Hvad svarede din hest så? x)

• #33   20. dec 2013 Kunne faktisk godt tænke mig at prøve det der telepati. Min hest lider af seperationsangst og hun er efterhånden et helvede at ride tur på -_- vil bare fortælle hende at hun aldrig vil blive alene.. :b

• #34   20. dec 2013 Winnie tager ca 650 kr for en session smiley

Men skriv da til hende og hør ad smiley

winnhealing@yahoo.dk

• #35   20. dec 2013
    Kamille som jeg brugte tog kun 150.- Hvis det bare skal prøves af ville jeg da starte med det.

Hendes facebookside hedder: Care by K

• #36   20. dec 2013 Jeg kan ikke finde hende Kamille der smiley

• #38   20. dec 2013
    Normalt ville jeg aldrig tro på det, det er jeg for.. videnskabelig anlagt til. Men bla. Jeanettes historier har givet mig en tro på det. Uden helt at være overbevist alligevel.

Men jeg ville aldrig få en "amatør" til det så og sige, det har jeg fået en gang - også bare 150 kr og hold da op hvor blev jeg skuffet! Det var virkelig nogle helt normale og generelle ting som en hver kunne sige.
    Og teksten blegnede ved siden af de jeg har læst fra Winnies. Den jeg modtog fyldte ½ word side, hvor jeg har set andre og hørt om andre der har fyldt flere sider også en telefon samtale oven i.

Skulle jeg betale for det, så ville jeg også være sikker på og få noget ud af det.

• #39   20. dec 2013 Jeg er skeptikker og realist, så jeg vil skulle se det, før jeg tror på det smiley

• #40   20. dec 2013 Jeg har brugt Connie Laurent, hun har lavet dét her i 25 år. Hun tager 500 kr. for det. Jeg kan VARMT anbefale hende smiley

• #41   28. dec 2013 Min vitus har en aftale med kamille imorgen:-)kommer gerne med kort referat af det på et tidspunkt:-)

Kommentér på:
Skeptisk over telepatisk kommunikation med hesten.

Annonce