1.042 visninger
|
Oprettet:
Hjælp, anbefaling af go smed vestsjælland {{forumTopicSubject}}
Hej
Nogen søde mennekser herinde der kende en go go smed tæt på 4300 Holbæk, der er billig og som kan tage en hoppe på 6 år der ikke er så vild med at få løftet hove?
Håber i kan hjælpe mig
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.289
- Jeg bruger ham til min som ikke er helt vildt glad for at få slået søm i når skoende skal på (hele stalden bruger ham) og han er dygtig, tager sig tid, og gør et godt arbejde! Falder der en sko af, kommer han indenfor et par dage og sætter en ny på. Han har også varme sko (som min så ikke går med endnu) men alle andre i stalden snakker kun godt om dem :)!
Hvis du ønsker kan jeg sende hans nummer til dig :)?
apr 2007
Følger: 52 Følgere: 55 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 270
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 142
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 681
Det er dem jeg bruger og jeg har hest i Sasserup ved Holbæk, udover det er jeg bare rigtig glad for deres arbejde, og god service
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 142
feb 2009
- Tilgengæld kan jeg IKKE anbefale HSbeslag.dk som der bliver linket til oppe over. Ja de gør et godt arbejde som jeg har været tilfreds med, men da de lagde sko på min hest for første gang i hendes liv, så var det jo klart at hun ikke stod stille. Der var ikke noget med at tage sig god tid og tage den lidt med ro. Sparkede hun lidt ud med bagbenet sparkede smeden hende, og slog hende også når han ville have hende til at stå på en anden måde.
- Min hest kan ikke li' at få sko på. Og det er der ikke noget at sige til! Hver gang vi havde haft dem ude, tog det mig 2-3 uger, før jeg kunne løfte hendes hove normalt igen, og rense hovene ordenligt.
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 681
feb 2009
Hjælp, anbefaling af go smed vestsjælland