{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

klasse pony op til hest {{forumTopicSubject}}

hej HG! jeg har et ret så træls problem.. jeg er lige fyldt 16, og dette er jo så mit sidste ponyår - til nytår må jeg ikke ride pony mere.
Men jeg har en super skøn 1'er pony som jeg har haft siden februar 2012. jeg nåede at ride hende lidt over et halvt år hvor vi startede stævner og det hele var bare perfekt! men hun blev så skadet og har nu stået stille et helt år. Vi er først her over efteråret blevet genoptrænet og hun bliver nu redet som normalt igen. hun er min første pony, og jeg tror ikke jeg ville kunne finde en ny der ville kunne erstatte vores bånd. jeg har ikke lyst til at sælge hende da jeg hverken har opnået det jeg ville med hende pga at hun har stået stille og jeg holder meget af hende så jeg vil altså ikke af med hende endnu:) jeg passer størrelsesmæssigt rigtig godt til hende, da jeg er ret lav. jeg vil meget gerne fortsætte stævnerne på hende! hun tager nogle store skridt så hun ville sagtens kunne følge med på en hestebane, så må jeg evt ride en klasse eller 2 lavere for at få den højde der nu passer til os, men det er jeg villig til, jeg kommer ikke for at vinde OL, jeg kommer for at få en god tur smiley

så her er mit spørgsmål, hvordan klasser man en pony op til hest?

håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klasse pony op til hest
Kommentér på:
klasse pony op til hest

Annonce