9. nov 2011 Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 1.182
Hvornår vil i betale for fotografering? Hvornår vil i betale for fotografering?
Hej HG brugere.
Jeg tager selv billeder, og dette skal bestemt ikke fremgå, som en annonce. Men et spørgsmål til hvornår I vil betale for fotografering. Altså med erfaring, udstyr ovs.
Vil i først betale, hvis der kommer en prof. Fotograf ud, eller ville i også betale en amatør/fritidsfotograf, hvis personen vel og mærket ikke tog grumsede billeder.
Altså her tale vi om en person som mener det med fotografering, har et spejlreflekskamera og virkelig gerne vil.
Da jeg selv gerne vil tjene lidt på foto er det jo rart at vide, hvornår folk vil betale for det. Snakkede nemlig med min søster om at tage babybilleder tidligere i dag, fordi hvis man vil have en prof. til at tage billederne koster det omkring 1.000 for ét udskrift af et billed. Intet andet. Hvilket jo er virkelig mange penge.
Så hvad vil i give, og hvornår?
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.550
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.688
Jeg tager også gerne billeder af andre med det, men forlanger absolut ingenting for det.
Hvornår man skal tage penge for det, eller vil betale for det, er svært at sige - når det er en uddannet fotograf der ved hvad h*n laver med et kamera i hånden, og det ikke bare er et spejlrefleks til 3000 kr.
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1939 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.512
Jeg tør ikke tage mere, for fotograferingen, og der er mange der mener at jeg tager virkelig lidt - men jeg synes ikke helt selv jeg kan tage så meget for det endnu. ^^
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.157
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.729
Og samtid en der så ka forstå præcis hvad jeg vil ha.
Er MEGET kritisk og tror jeg er svær at gøre tilfreds.
Jeg tar selv ud og tar billeder, og har ik oplevet nogen der var utilfredse endnu.
Hvornår vil i betale for fotografering?