{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Verdens bedste 1. december! {{forumTopicSubject}}

Heeeej Alle!!
Bliver simpelthen nødt til at dele min glæde med jer! smiley
Jeg har nedsat balance, hvilket er noget jeg har haft siden 9. klasse på grund af en ski-weekend (Laaaang historie), men siden da har jeg simpelthen kæmpet med dårlig balance og har virkelig prøvet alt for at få min gamle gode balance tilbage, men min balancenerve har åbenbart taget skade .. ØV!

Siden da har jeg slet ikke kunne ride uden sadel, uden at komme i ubalance og være ved at dratte af hesten, på trods af den skridtede meget langsomt og passede på mig..
Her i foråret (tror jeg) købte jeg så en lammeskindssadel, som skulle være mit alternativ til uden sadel, i starten med bøjler (UDEN AT STÅ I DEM, KUN SOM STØTTE!), men efter få gange begyndte jeg at ride uden bøjlerne, og på grund af den smule støtte der var i sadlen kunne jeg sidde fast i alle gangarter! Jeg var stolt, men turde stadig ikke bevæge mig udenfor ridebanen/græsmarken, fordi jeg simpelthen var bange for hesten skulle lave nogle pludselige bevægelser og jeg så ville dratte af! smiley

I dag skulle jeg og de to andre fra gården så ud og ride tur sammen, jeg bestemte mig så for IDAG skulle være dagen hvor vi red tur i lammeskindssadelen UDEN bøjler! Så afsted det gik! smiley
Det gik simpelthen ud over alle forventninger, det var kun i skridt, men ih hvor var det en god tur, det blev en rimelig lang tur, og Tjalfe var bare SÅ sød, på trods af han var virkelig frisk og blæsten ikke hjalp på det!! smiley

Da vi kom hjem fik vi lige et par billeder smiley

Hvordan var jeres 1. december? Lavede i noget spændende med hesten? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens bedste 1. december!
  • #1   1. dec 2013 Vi hyggede bare og legede nisser smiley

profilbillede
  • #2   1. dec 2013 Tillykke smiley Og hvor ærgerligt ikke at kunne 'styre' sin balance som før smiley
    Ellers har det bare været en hyggelig juledag med bassen smiley

//Stephanie Poulsen

• #3   1. dec 2013 Dejligt når det går frem af!
    - sødt billed smiley

Min 1 december har også været fantastisk, Jeg har idag købt min prinsesse som jeg har lejet igennem to år smiley

• #4   1. dec 2013 Det er så fedt, når det bare går godt smiley Jeg har egentlig ikke lavet noget specielt med hesten smiley Bare striglet hende, og hygget!

• #5   1. dec 2013 Ej hvor skønt for dig! Og godt kæmpet, det er så fedt at høre når folk ikke bare vil acceptere at skavanker sætter grænser og så overkommer det, også selvom det bare er lidt smiley .

Jeg har haft en super 1. December - var til mit første stævne med min hest i dag. Vi red fejlfrit i 60 cm. og vandt LD'en som den eneste fejlfrie equipage i hovedrunden - så min dag kunne bestemt ikke have været bedre (jo, hvis nogen havde optaget det på video, eller jeg vidste hvem hende der tog billeder var!) smiley .

• #6   1. dec 2013 Parten har været ude og ride Medina.. og det gik okay.. hun ville ikke rigtig slappe af i traven.. =/ men det gik.. smiley

• #7   1. dec 2013 Det er bare så skønt når man overskrider nogle grænser og det går godt smiley

Jeg har været til stævne på min lånehest for første gang. Red 69% og fik en 4. plads i LA4 til c-stævne. Så jeg har også haft en super dag :o)

• #8   1. dec 2013 Tusind tak alle sammen! smiley
    Og hvor lyder det også bare til at I har haft en god dag!! smiley

Jeg glemte juleudstyret i dag smiley Havde simpelthen SÅ mange ting i hovedet at jeg glemte det .. smiley
    MEN så det heldigt vi stadig kan nå det + vi skal til juleoptog den 14. december smiley

• #9   1. dec 2013 Ej hvor dejligt! smiley

Jeg red meget lidt, uden sadel da jeg er blevet syg og derfor ingen kræfter har.. smiley

• #10   1. dec 2013 ej hvor er det bare hamrende skønt smiley

men jeg har den sidste måned kimet mit gamle arbejde ned og fik det så tilbage i onsdags smiley så har været på arbejde både i går og i dag fra 7-16, så jeg gad simpelthen ikke hesten i dag, den skal alligevel bare gentoptrænes, så det gør ikke noget med en fridag smiley

• #11   1. dec 2013 nej hvor fedt smiley

jeg har været nede og se min bror til skydestævne, et stort internationalt stævne, med kvalifikation til ungdoms OL (hehe blær blær) smiley Desværre blev han ikke kvalificeret, men det gik stadig rigtig godt og han havde forbedret sit resultat fra sidste år med 45 point smiley

Så har jeg været ude og ride en lille tur på min ene hest, gik ikke så godt som jeg havde håbet, er stadig ved at vænne hende til at ride på marken smiley
    Og så longerede jeg min hoppeplag. Det gik væsentlig bedre end sidst (hvor hun sparkede mig temmelig hårdt smiley ) Første gang jeg smældede med piske faldt hele snippen eller hvad den hedder af smiley så står man der med en lang pind med et håndtag på haha
    Men hvad kan man forvente af en 7 år gammel pisk som nok ikke er blevet behandlet så godt som den burde? smiley

• #12   1. dec 2013 Jeg har brugt en stor del af dagen på at lave lektier og så har jeg lavet konfekt med min lillesøster og min far - rigtig hyggedag smiley

• #13   1. dec 2013 Ej hvor dejligt, skønt når tingene går godt smiley har været til et super hyggeligt juleoptog i dag på min part i korsør smiley i år slog vi rekorden for antallet af deltagere og vi endte med at være 69 smukke juleklædte heste som fyldte byens gader med julehygge smiley er super stolt af min part, han gik for lange tøjler hele vejen (plejer jeg ikke at kunne, da han let bliver stresset når der er mange heste) og så vandt vi præmie for bedst udklædte smiley

Kommentér på:
Verdens bedste 1. december!

Annonce