Verdens bedste 1. december! {{forumTopicSubject}}
Heeeej Alle!!
Bliver simpelthen nødt til at dele min glæde med jer!
Jeg har nedsat balance, hvilket er noget jeg har haft siden 9. klasse på grund af en ski-weekend (Laaaang historie), men siden da har jeg simpelthen kæmpet med dårlig balance og har virkelig prøvet alt for at få min gamle gode balance tilbage, men min balancenerve har åbenbart taget skade .. ØV!
Siden da har jeg slet ikke kunne ride uden sadel, uden at komme i ubalance og være ved at dratte af hesten, på trods af den skridtede meget langsomt og passede på mig..
Her i foråret (tror jeg) købte jeg så en lammeskindssadel, som skulle være mit alternativ til uden sadel, i starten med bøjler (UDEN AT STÅ I DEM, KUN SOM STØTTE!), men efter få gange begyndte jeg at ride uden bøjlerne, og på grund af den smule støtte der var i sadlen kunne jeg sidde fast i alle gangarter! Jeg var stolt, men turde stadig ikke bevæge mig udenfor ridebanen/græsmarken, fordi jeg simpelthen var bange for hesten skulle lave nogle pludselige bevægelser og jeg så ville dratte af!
I dag skulle jeg og de to andre fra gården så ud og ride tur sammen, jeg bestemte mig så for IDAG skulle være dagen hvor vi red tur i lammeskindssadelen UDEN bøjler! Så afsted det gik!
Det gik simpelthen ud over alle forventninger, det var kun i skridt, men ih hvor var det en god tur, det blev en rimelig lang tur, og Tjalfe var bare SÅ sød, på trods af han var virkelig frisk og blæsten ikke hjalp på det!!
Da vi kom hjem fik vi lige et par billeder
Hvordan var jeres 1. december? Lavede i noget spændende med hesten?
dec 2009
Følger: 90 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 503
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.674
Ellers har det bare været en hyggelig juledag med bassen
//Stephanie Poulsen
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 153
- sødt billed
Min 1 december har også været fantastisk, Jeg har idag købt min prinsesse som jeg har lejet igennem to år
aug 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 7 Svar: 58
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Jeg har haft en super 1. December - var til mit første stævne med min hest i dag. Vi red fejlfrit i 60 cm. og vandt LD'en som den eneste fejlfrie equipage i hovedrunden - så min dag kunne bestemt ikke have været bedre (jo, hvis nogen havde optaget det på video, eller jeg vidste hvem hende der tog billeder var!) .
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
Jeg har været til stævne på min lånehest for første gang. Red 69% og fik en 4. plads i LA4 til c-stævne. Så jeg har også haft en super dag :o)
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 427 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.026
Og hvor lyder det også bare til at I har haft en god dag!!
Jeg glemte juleudstyret i dag Havde simpelthen SÅ mange ting i hovedet at jeg glemte det ..
MEN så det heldigt vi stadig kan nå det + vi skal til juleoptog den 14. december
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.943
Jeg red meget lidt, uden sadel da jeg er blevet syg og derfor ingen kræfter har..
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
men jeg har den sidste måned kimet mit gamle arbejde ned og fik det så tilbage i onsdags så har været på arbejde både i går og i dag fra 7-16, så jeg gad simpelthen ikke hesten i dag, den skal alligevel bare gentoptrænes, så det gør ikke noget med en fridag
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
jeg har været nede og se min bror til skydestævne, et stort internationalt stævne, med kvalifikation til ungdoms OL (hehe blær blær) Desværre blev han ikke kvalificeret, men det gik stadig rigtig godt og han havde forbedret sit resultat fra sidste år med 45 point
Så har jeg været ude og ride en lille tur på min ene hest, gik ikke så godt som jeg havde håbet, er stadig ved at vænne hende til at ride på marken
Og så longerede jeg min hoppeplag. Det gik væsentlig bedre end sidst (hvor hun sparkede mig temmelig hårdt ) Første gang jeg smældede med piske faldt hele snippen eller hvad den hedder af så står man der med en lang pind med et håndtag på haha
Men hvad kan man forvente af en 7 år gammel pisk som nok ikke er blevet behandlet så godt som den burde?
jun 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 47 Svar: 607
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 139
Verdens bedste 1. december!