{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.496 visninger | Oprettet:

Hvilken trailer? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved jeg oprettede et traileremne i går - det beklager jeg.
Men nu kommer et mere.

Den trailer jeg oprindelig havde kig på, har faktisk fået en hel del dårlige anmeldelser når jeg kigger efter det, så jeg ville lige se, om der måske var andre muligheder, samt om den er så dårlig som nogle siger.

Så:
Hvilken trailer kan i anbefale?
- Eneste krav er egentlig, at den har lav indstigning.
Har i erfaringer med Cheval liberté, og er de gode/dårlige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken trailer?
  • #1   28. nov 2013 Jeg har selv en Böckmann Master og den er jeg vildt glad for. Ligger fantastisk på vejen og hestene elsker den.

• #2   28. nov 2013 vi har en bøckman comfort den er meget lav og ligger rigtigt godt på vejen - kan anbefale bøckman trailere men har også to naboer der hver har cheval liberte og er de er glade for dem

mvh Ponymor

• #3   28. nov 2013 Hæhæ, det glemte jeg lige.
    Jeg har ikke helt enormt mange penge at købe trailer for, så Böckmann er desværre udelukket smiley
    Selvom det er en ret lækker trailer!

• #4   28. nov 2013 Cheval liberte har et dårligt rygte, Torben Andersen kan ikke anbefale dem da det sammen men brenderup har været ude til flest hest der har været involveret i trailer ulykker.

Har en Böckmann Classic, og elsker den, kritikken af den går på at der ikke er så meget plads i den hvis man har sadelrum i, men har jeg aldrig oplevet som et problem smiley

• #5   28. nov 2013 Mai:
    Torben Andersen giver jeg ikke noget for, så at han ikke anbefaler hverken dem eller Brenderup er jeg pænt ligeglad med.
    Og det er rigtig vigtigt der er plads i, da jeg har en hest med klaustrofobi smiley

• #6   28. nov 2013 Jeg har en 15 år gammel 2-hestes Gaupen, og den ser da ikke spritny ud, men den fungerer nu fint alligevel, og er nem at køre med. smiley

• #7   28. nov 2013 Det skal gerne være en nyere trailer. Jeg har selv en Brenderup fra 86, og den kører helt fantastisk stadigvæk, og har ingen råd i bunden eller noget. Den er blot for lille til min store hest, og så lidt for høj i indstigningen.
    Så jeg søger noget nyere denne gang smiley

• #8   28. nov 2013 altså store trailere, så er de bøckmanns big master, brenderup har nogle store, mustang har store

men om du lige kan være heldig at finde en brugt er så et andet spørgsmål

tror jeg ville forhøre mig hos forhandlerne - de har også tit brugte

• #9   28. nov 2013 Nu ved jeg ikke med pris..
    Men har selv en Iforwilliams...
    I den grad en trailer der kan anbefales, ligger super lækkert på vejen og er dejlig stor og rummelig så hestene føler sig trykke med at op i den..

• #11   28. nov 2013 jeg mener nok min er en brenderup og har ingen problemer med den. den ligger rigtig godt på vejen og dem der har kørt med den er overasket over hvor godt den køre.

der er også masser af plads til heste i den.

ps. på dette billeder er den ikke rensede og malede med noget træ noget, men det er den nu og er blevet rigtig fin.

men som sagt er jeg ikke helt sikker på om det er en brenderup men det mener jeg den er

profilbillede
  • #12   28. nov 2013 Brenderup excellent exclusive er super fed smiley har den selv og er så glad for den smiley

profilbillede
  • #14   28. nov 2013 En Randers trailer er super lækker.
    Vi har den største model af Randers Trailer, super lækker.

• #15   28. nov 2013 Okay der er mange der anbefaler Böckmann. Jeg skal altså lige se hvad de kan findes til brugte, for de lyder ret lækre.
    Jeg har jo altid været Brenderup menneske, da jeg bare har oplevet, at de bogstavelig talt ikke kan slides op. Men kan være man skal se sig om efter andet smiley

- Er der slet ingen der anbefaler Cheval Liberté?

• #16   28. nov 2013 Jeg har en Brenderup imperial. Den er super lækker og masser af lys og plads.. Den ligger rigtig godt på vejen både med og uden hest.. Jeg har billeder af den på min profil..

• #17   28. nov 2013 vi har en Cheval Liberté smiley

De første par år var den gangske udmærket, dog fik min far ødelagt næsehjulet, da han havde glemt at dreje det op da han kørte og det vendte ud til siden.
    Men det var jo hans egen skyld smiley Udmærket trailer

Indtil for vel 1½ år siden, hvor den har taget fugt i bunden, fordi silikonelisterne ikke har sluttet til.
    I bagenden af traileren, lige indenfor rampen, er det værst. Der buler bunden vel 3-4 cm ned, og jeg tør ikke engang selv at stå på den, er bange for at jeg falder igennem. Det er også begyndt at komme oppe i forenden af traileren.
    Og det er faktisk et ret stort område det drejer sig om smiley Så vi har lagt en stor jern/stål plade ind i den, den passer lige akkurart til at ligge under skille væggen.

Næste gang, vil jeg gerne have en Ifor Wiliams trailer smiley de ser ret fede ud
    Skal i hvertfald ikke have en Cheval Liberte igen

• #18   28. nov 2013 Har en cheval liberte og er sindsyg glad for den! smiley

• #19   28. nov 2013 Du kan få mange forskellige Brenderup trailerne til mange forskellige og fornuftige priser smiley

• #20   28. nov 2013 Nanna: Ja, det er også det jeg har hørt. Blandt andet at bunden bliver trådt ud af rammen og at rampen bliver sindssyg glat. Det er ikke vildt godt, når min hest i forvejen ikke synes traileren er det fedeste i verden s:
    Jeg kunne bare rigtig godt lide, at deres indstigning var så lav. Men hvis skidtet ikke holder, så må jeg finde på noget andet..

• #22   28. nov 2013 Vi har en Brenderup Crown, som vi er super glade for.. Og Melle på 172 cm har fin plads.. smiley
    Dog er indstigningen ikke lav-lav..

• #23   28. nov 2013 Nu har jeg altid været pjattet med Mustangs trailere, syntes de er super fede og lækker ekstremt godt på vejen! Nu skrev du godt nok penge pungen ikke var så stor, men ellers en Mustang Country er lavet til store heste, der er masser af plads og sadel rum smiley

• #24   28. nov 2013 Kan varmt anbefale Cheval Liberté..

• #25   28. nov 2013 Jeg har en Humbaur Balios Aero med sadelrum. Den er jeg super glad for smiley

• #26   28. nov 2013 jeg har en bøckmann duo esprit og den er den bedste trailer jeg nogen sinde har kørt med, den kan klart anbefales smiley

• #27   28. nov 2013 Cheval liberte vil jeg ikke anbefale, da de ikke er så sikre...
    Jeg har en Humbaur Rapid, og den ligger fantastisk på vejen - den kan klart anbefales! smiley

• #28   28. nov 2013 jeg kan kun anbefale Ifor Williams! det er den bedste trailer jeg nogensinde har haft! smiley <3 har aldrig oplevet en hest der ikke vil ind i en Ifor Williams smiley og prisen er ikke så høj mener man kan få en ny 2 hestes for ca. 50-60.000,-

når jeg skal skifte trailer en gang så skal det bestem være en Ifor Williams igen smiley

• #29   28. nov 2013 Team hot: "Ikke så høj". 60.000 er enormt mange penge, og så mange har jeg seriøst ikke smiley

Men mange tak for Jeres bud. Tror lidt vi skrotter idéen om en Cheval..

• #30   28. nov 2013 Humbaur er fantastiske smiley Især Rapid og Pegasus smiley

Cheval Liberté er ikke gode.. Hvis hesten sætter sig mod bagbommen, så letter hele indmaden i traileren, da det ikke sidder helt fast i gulvet foran smiley

• #31   28. nov 2013 Sanne
    Tak, det var faktisk en ret væsentlig kommentar. Har en pony stående, som er smuttet under bagbommen et par gange, så det skal den godt nok kunne holde til o.O

• #32   28. nov 2013 (link fjernet)

Der er endda lavet dør til at der kan sættes sadelrum i, men hvis ikke det skal være der, så er traileren i hvert fald rummelig smiley

• #33   28. nov 2013 Tak for link, den er bare lidt for tung - og lidt for dyr smiley

• #34   28. nov 2013 Jeg er også UTROLIGT glad for min Humbaur Balios Aero med sadelrum. det er den bedste trailer jeg nogensinde har kørt med og så er den bare lækker og lys indeni! smiley
    Den har mine varmeste anbefalinger! smiley

• #35   28. nov 2013 Jeg vil stærkt anbefale Cheval Liberty Gold serien! Jeg har selv denne trailer, og vi fik den for 52000 inkl. registrering hos forhandler, og den var altså SPRIT ny, så det er til billige penge. De har den nye undervogns''funktion'' hvis man kan kalde det det, som gør at den ALTID har 4 hjul i vejen, ligesom en bil. Den er sænket, så har en lav indstigning, samt taget er lavet så der er en bule op foran, som gør at hesten for en fornemmelse af at den hele tiden går op i en stigning, indtil den står på den rette plads. Det er rigtig godt for hesten, da den så ikke føler sig presset og føler at den går ''op imod'' loftet. Det er en dejlig stor trailer, som også kan fås uden sadelrum. Den er med aluminium sider, og fuldstændig vedligeholdelses fri!
    Jeg vil stærkt fraråde dig at købe en trailer af træ, da det rådner. Men også at købe en trailer med sider uden sparkeplader på, medmindre det er alu sider, hvis der først bliver sparket hul på en væg af glasfiber, kan den ikke laves igen smiley

(link fjernet)
    Her er goldserien smiley

profilbillede
  • #36   28. nov 2013 Da jeg kiggede efter ny brugt trailer, kom jeg fra en Brenderup horseliner trailer, på 6 år som var købt fra ny.
    Vi kiggede de forskellige mærker igennem og kunne ret godt lide humbauer trailerne, dog er de fleste af dem ret tunge i deres egenvægt.
    Cheval liberte trailerne kasserede vi grundet manglende kvalitet/sikkerhed ( bl.a. mange små dimser alle vegne som hesten kunne hænge fast i/ og som ikke virkede særlig sikre.)
    Ifor Williams trailerne virkede også fine, kan ikke lige huske hvorfor den blev sorteret fra.
    Brenderup, ville vi ikke have igen, det er egentlig en okay trailer men vi ville gerne have en med alubund.

Så vi endte op med en böckmann comfort ( ca 4-5 år gammel), med alubund og glasfiber sider, da den både har lidt ekstra højde og brede. Hvilket er ret godt nå nu hesten er ca 171 og lidt kraftigt bygget, ikke særlig trailer vant og lidt klaustrofobisk. Som gerne skal have gode oplevelser med en trailer.
    Det er især talte op ved denne trailer var den super gode kvalitet som de har.

• #37   28. nov 2013 Jeg har ifor williams.
    Det var egenligt ikke meningen at det var den jeg ville have. Fordi jeg syntes den er sindsyg grim(505, m forntudgang ovs.). Jeg tog ud og for at kigge. Den faldt i min smag, fordi den virker så åben, og meget lys.
    Det er en trailer som virkelig kan holde til noget.
    Jeg havde på det tidspunkt en hest, som ikke syntes det var sjovt at kører i trailer. Vi havde en gammel variant, hvor flere forsøg på at læsse, havde sendt mig en tur på skadestuen. I dag, har jeg en hest som elsker sin trailer. Jeg har været ude at tjekke et par gang, om han overhovedet er med, fordi han står så pænt, mit nye problem er faktisk at få ham ud. Han elsker traileren.
    Jeg vil sige den kan holde til en masse, sådan som siderne engang imellem har givet sig i min, og den stadig har lagt behageligt på vejen, som varianten ikke gjorde. Det er jeg imponeret over. Jeg har kørt med flere "problemheste" i den, og har heller aldrig oplevet en hest som ikke har ville op.
    Den ligger fantastisk efter bilen, både fyldt op, og uden fyld. Så kan kun give de andre ret, som har Ifor.
    Hvis jeg engang skal skifte min ud, bliver det med en ny.
    Jeg vil ikke undvære sikkerheden. og jeg vil slet ikke undværer at det er Alu istedet for glasfiber. smiley Det gør meget, hvis man skulle være uheldig at kører galt.

• #38   28. nov 2013 Mange tak for Jeres beskrivelser.
    Trine:
    Det var også min oprindelige opfattelse, at det var en god trailer. Men har efterhånden gør så meget om, at bunden går ud af rammen, at der er mange "ubrugelige" og farlige dimser i traileren og at rampen bliver enormt glat ved den mindste smule regn. Det er meget vigtigt for mig, at rampen er tør samt traileren sikker, da jeg også skal køre med føl næste år. Samt jeg har en hest med klaustrofobi.
    Og det er ikke min erfaring at en træbund rådner - min trailer står inde, så det gør jo nok en kæmpe forskel smiley

• #39   28. nov 2013 Ja rampen bliver glat når den er våd smiley det er lidt minus, men hvis den er tør er din fin nok

Og som SK foto Sanne skriver, så sidder skille væggen ikke fast, så hvis hesten skulle sætte sig på bagbommen, så ja, så ryger hele lortet, har dog ikke selv oplevet det smiley

Vi kunne ret godt lide netop denne trailer, fordi den også har en rampe foran, altså både dør, og rampe foran.
    Både rampen bag i og den foran, kan også åbnes til siden, og det er smart, syntes jeg smiley Måske ikke til hesten, men vi har også brugt den til andre ting
    Og så er der monteret et lille sadelrum på døren, det er ikke så stort, der kan kun lige hænge en sadel og et hovedtøj, og lidt, og så skal du lige presse sadelklapperne sammen for at få den der ind

• #40   28. nov 2013 Ja, så skulle den ikke rådne smiley
    Det er en god trailer, i hvert fald min. Som sagt er det med den nye undervogn. Jeg har aldrig hørt om det med at bunden kan falde ud, det er alubund. Og i min trailer er der altså ingen små ''ting'', der er hullerne til bommen, tingen til at sætte hesten fast i og et hul til at hænge en høhæk i, det er hvad der er. Rampen bliver bestemt ikke glat i vådt vejr!! Der kan tilkøbes følbom til den også smiley

• #41   28. nov 2013 Vores blev i hvert fald ikke smiley

• #42   28. nov 2013 Trine: er der ikke gummi på din rampe? smiley det er der på vores, mener at det bliver glat, men kan da godt være jeg husker forkert smiley

• #43   28. nov 2013 Vi har en Randers Trailer, som er specialbygget, så den er lidt lavere end normalt, da det passede med vægten dengang. Der er ikke alverdens ekstraudstyr, men det er en trailer der holder godt, godt med plads og så er den ikke dyr smiley Den eneste ulempe er at den er firkantet, hvilket er dyre at køre med i forhold til vindmodstand. Hvis man går op i sådan noget vil jeg nok kigge på en Humbaur eller Böckman smiley

Lige et spørgsmål, hvilke hjemmesider kan man kigge på efter trailer? Både nye og brugt smiley

• #44   28. nov 2013 Vi har en Brenderup excellent exclusive - den er SÅ nice..Bedste trailer vi har kørt med smiley

• #45   28. nov 2013 Der er masser af brugte trailere på DBA, gul og gratis samt ved trailerforhandlere. Specielt Kongeaa trailercenter smiley
    Og tak for Jeres input!

• #46   29. nov 2013 Jo, det er der, men min hest har ikke haft problemer med at stå fast derpå smiley

• #47   29. nov 2013 nå okay smiley

• #48   29. nov 2013 Jeg er ikke så megettil brenderup og Cheval Liberte..
    Men Rapid trailere er jeg meget positiv overfor. Dejlig høj, men ikke for skrå rampe. God til min hest, som ikke er så glad for at gå i trailer og som alle andre heste har klaustrofobi, men hvor det påvirker hende mere.
    Skal jeg have en, bliver det en Rapid!

• #49   29. nov 2013 Ellers en humbaur smiley

• #50   29. nov 2013 TS - Jeg er selv ude efter en trailer (på sigt, 7-8 mnd tid) det jeg er meget ude efter er en trailer der kan have 2 store heste og ikke koster alverden. Mange af de trailere jeg har set på har haft en for lav lastevegt. Jeg har dog opdaget at Gaupen kan laste to store heste og de virker som nogle fine og forholdsvis billige trailere. Hvorfor ønsker du ikke en sådan en igen? Burde jeg undgå den? Er det kun fordi den har en stejl rampe?
    Mvh TT

• #51   1. dec 2013 Henra! smiley
    Jeg havde en 1,5 hestes henra trailer og var super glad for den, god str. i forhold til de andre trailere i str. 1,5 hest.
    Den udskiftede jeg dog i foråret til en 2 hestes henra trailer.
    Jeg er glad for den og har ikke problemer med den, den er lys og har en lav instigningshøjde og er vidst nok 235 cm i højden indvendigt. Jeg undersøgte markedet og skulle have noget der gik op i mine krav her bl.a. størrelse og vægt (købte brugt) og fandt denne brugte trailer hos en forhandler.
    Min henra trailer har en stor indvendig højde i forhold til prisen hvis man sætter den op i mod andre trailere til samme ny pris (eks brenderup). Kvalitetsmæssigt vil jeg mene den er bedre en brenderup og cheval liberte.

Andre trailere der har en god str. indvendigt er Boj-trailere. Men de er svære at få fat i, men de er nu også virkelig lækre smiley

• #52   1. dec 2013 Min nabo har en Mustang Allround, den savler jeg da meget over! Dejlig stor, lys indeni, fedt design, sadelrum og garderoberum smiley
    Den ville jeg hundrede procent vælge smiley

• #53   1. dec 2013 TT: jeg har pt en brenderup, og det eneste der er galt med den er indstigningen. Og så er det en ponytrailer, så den er ikke vildt høj. Så jeg ønsker mig en stor og rummelig trailer nu smiley

Forsøger lige at læse og svare resten senere. Er lige på mobilen nu nemlig smiley

• #54   1. dec 2013 Humbaur Balios Aero med sadel rum er fantastisk jeg har selv en dame på 170 og hun har god plads og den er dejlig lys samt er er lys i loftet osv smiley kan kun anbefale den

• #55   1. dec 2013 Böckman har den bedste undervogn og ligger bedst på vejen idet den er lavere end de fleste, har bedre støddæmpere osv. Så Böckman er klart det bedste du kan få.

Cheval liberte er ikke en ret god trailer. det er en hurtig lavet trailer, som desværre rådner inden for få år. Og så kommer du til at smide mellem 10-20.000 kr i for at få skiftet alle pladedelene pga råd.

Hvis du ikke har råd til Böckman er det branderup der er det bedste. De laver mange trailere i stilen med böckman

Husk på, at det bedste du kan få er selvfølgelig i glasfiber, da de ikke rådner. Det gør dem af træ med tiden eller grundet fugt.
    Så har du ikke mulighed for at parkere den inden for, så søg efter glasfiber.

Du kan desuden finde super mange gode, billige brugte trailere. Jeg har selv lige købt en, som jeg er SUPER glad for smiley
    En brugt Böckman top master.

• #56   1. dec 2013 For resten så er begge "dør stemplerne" på vores trailer knækkede de der som gør at når du skal åbne rampen, at den så ikke bare vælter ned smiley både på rampen bag på og foran
    Det er rigtig irriterende, for rampen er virkelig tung. Så man skal helst være to til at holde den når den skal åbnes så den ikke bare vælter ned, fordi den er tung.
    Og også når den skal lukkes, da den er virkelig tung at løfte op.

Skal i hvertfald ikke havde en cheval Liberty igen

• #57   1. dec 2013 Jeg har heldigvis mulighed for at have traileren inde, så træ er helt okay. Jeg tror desværre ikke jeg får råd til en Böckmann, selvom jeg gerne ville. Og så lyder det til at humbaur eller Brenderup egentlig er det bedste.
    Nu begynder eg jo også at kigge efter sadelrum, og jeg må nok indrømme at det gør Brenderup altså ikke ret pænt!
    Mht til prisen køber jeg brugt og har tænkt mig at bruge omring 25-30 tusind. Det er nogenlunde hvad jeg har at gøre godt med. Derfor kan jeg jo desværre ikke bare vælge og vrage helt ukompliceret smiley

• #58   1. dec 2013 jeg har en Cheval Liberté smiley er meget glad for den! smiley den er helt ny.

• #59   2. dec 2013 Pixies: En Cheval Liberty rådner jo ikke hvis den er af glasfiber? Og nu vil jeg gerne lige forsvare min egen trailer, den er altså bestemt ikke en hurtig lavet trailer, og har et af de bedste undervognssystem på markedet. Jeg var ude og kigge på en stor böckmann master, den kostede 55000 brugt, så tog vi ned til Cheval Libertys hovedforhandlere, for at kigge på en brugt, som skulle stå dernede. Vi endte med en gold model. Den kostede 52.000 inkl. registrering fra ny. Og vi har fået meget mere for pengene, ved at købe den, blandt andet det helt nye pullman undervognssystem smiley

• #60   2. dec 2013 Jeg er også ret vild med både rampe og undervognssystemet i Cheval.
    Uda det er simpelthen så svært. Men jeg synes desværre bare jeg hører for meget dårligt om dem i forhold til, hvad jeg hører af gode ting. Og så er der faktisk ikke ret mange brugte på markedet smiley

• #61   2. dec 2013 Nu har jeg så ikke lige læst tråden igennem, men kan stærk anbefale Cheval Liberte GT max racer, den fåes både med og uden pullman system. Det er en forholdsvis billig trailer proppet med ekstra udstyr smiley Vi købte en i foråret og jeg er stadig vanvittigt glad for den, den holder super, er lækker at bruge og ligger godt på vejen - kan klart anbefales!

• #62   3. dec 2013 Det var også bare til pixies. Kan selvfølgelig godt se at det er problematisk med alle de henvendelser. Jeg ville bare lige informere hende om, at Cheval altså også har et af markedets bedste undervognssystem på de nyere trailere og også er sænket smiley Men jeg kan stadig KUN tale godt om dem! Dog ikke nogen som helst trailere af træ eller uden sparkeplader smiley

• #63   3. dec 2013 Ja fair nok.
    En Cheval ville være fin, men jeg har det sådan lidt, min ene hest har klaustrofobi og den anden får føl næste år - og føllet skal med på køretur. Så det går bare ikke at jeg er bange for den mindste usikkerhed.
    Desuden kører jeg tit med en som har det med at smutte under bagningen hvis man ikke er lidt hurtig..

• #64   4. dec 2013 Cheval Liberte. Er noget billigt lort sagt lige ud af posen. Du får hvad du betaler for...

Har selv en gammel 30årig brenderup. Køre fantastisk. Og har mødt flere heste der villigt går op i den frem for andre.
    Dog kan mange nyere brenderup trailere virke utrolig jilkede.

Min mor har en humbaur rapid (mener jeg)
    Den ligger godt på vejen. Der er massere af plads i. Og det er en rigtig venlig trailer.

Boj trailerne er igså helt fantastiske. Ud over at de bare ser gidt ud er der igen meget plads og lys inde i og de ligger igen godt på vejen

Jeg ville ikke anbefale trailer med sadelrum. Nogle trailere har plads andre ikke. Jeg syntes det er vugtigt hestene har plads ig luftrum så må man have sit udstyr i bilen. .

• #65   4. dec 2013 Mich:
    Tak for det smiley
    Trailere med plads til sadelrum er vel sådan nogle som brenderup? Det er jo bygget udenpå. Og det bliver det pænt grimt af.
    Og desværre også for tungt. Hvad mener du med de nye brenderup trailere? Det fattede jeg ikke lige smiley

• #66   4. dec 2013 At de er jilkede årh hmm lidt ligsom hvis der didder et ven løst på et bord så bliver det jilket

• #67   4. dec 2013 Aha..
    Sjov måde at forklare det på smiley
    Ustabilt måske? smiley

• #68   8. dec 2013 Kan hel sikkert anbefale hamburger pegasus vildt lækker trailer og den holder helt vildt godt den er af glasfiber og der er gummi på rampen og rampen bliver overhovedet ikke gladt. Min mor h mig overvejer helt bildt at købe sådan en trailer her til næste år da vors gammel trailer blev sent på skrot pladen da min pony ikke kan lide mørke trailer og at der var for lidt plads iden og da vi også gerne vil have en Med sadleskab unden trailerne bliver minder og pt låner vi sådan en trailer når vi skal til stævnen ved nogen vi kender så helt klart hamburger pegasus og de fås vist til meget billige penge brugt kan dog ikke huske prisen på den

• #69   8. dec 2013 Tak for alle jeres råd. Jeg endte med en brenderup. Egenvægten må nemlig ikke være ret høj, da vi så ikke kan læsse ret meget i den.

• #71   8. dec 2013 Hvilken? Billeder? smiley Tillykke med ny trailer smiley

• #72   8. dec 2013 Måske jeg kan komme og låne din? smiley

Kommentér på:
Hvilken trailer?

Annonce