494 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Part!? Part!?
Ja er lidt nysgerrig om hvorfor der er så mange ponyer der har part eller ikke så her en masse spørgsmål! Håber vildt meget i vil svare på dem Søger du en sd pony at ride på skriv til mig
-Hvorfor har du en part
-Hvorfor ikke
-Søger du
-Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor?
-Hvad stiller du af krav?
-Har du nogle holdning til en part?
Håber i vil svare!
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 889 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.112
Hvad stiller du af krav?: Jeg stiller af krav, at rytteren er vant til at håndtere en hest med tænding, og en hest der har sine egne meninger. Og forventer at rytteren overholder aftaler, ikke prøver alt muligt uden min tilladelse osv.
Har du nogen holdning til part?: Nu ved jeg ikke helt hvad du helt præcist mener med dit spørgsmål, men hvis det er hvad jeg mener om at have part på en hest synes jeg det er en fantastisk mulighed for de piger der måske ikke må få egen og så har part den vej igennem - det er jo lidt som ens egen, i NOGLE tilfælde!
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.583
-Søger du: Nej, da jeg har en part, og har haft det i et års tid
-Hvad stiller du af krav? Hun skal respektere hesten og dens begrænsninger samt reglerne på stedet. Derudover må hun gøre hvad hun har lyst til
-Har du nogle holdning til en part? Ja, selvfølgelig, det er jo min øjesten hun/han skal ride.
H*n skal være fornuftig og overholde aftaler
dec 2010
Følger: 128 Følgere: 143 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 1.520
-Hvorfor ikke : fordi har mine egne 4
-Søger : du nej
-Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor? : som sagt har egne
-Hvad stiller du af krav? : ved ikke
-Har du nogle holdning til en part? : nej, ikke rigtigt
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.190
jeg har 2 parter til at ride min pony. det kniber med tiden, og da jeg også er faldet for aldersgrænsen, så er det rigtig fint med ponyryttere der kan have ham med ud til stævner.
-Hvorfor ikke
-Søger du
-Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor?
jeg søger ikke, da jeg har 2 ryttere.
At hesten bliver passet som ens egen. Motioneret, og bliver plejet.
Nej, ikke rigtig..
mar 2013
Følger: 53 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 69
mar 2013
apr 2012
Følger: 74 Følgere: 47 Heste: 4 Emner: 50 Svar: 990
Søger du? Ja, men kun hvis det er den rigtige hest
Hvis ja hvorfor? Fordi jeg godt vil ride noget mere.
Hvad stiller du af krav? Den skal stå tæt på mig, være billig, være sød og sikkert også nogen andre ting
Har du nogle holdning til en part? Jeg synes det er godt med parter(hvis man ikke har tiden til hesten som den har brug for), for så får parten jo det h*n godt vil have, og samtidig får ejeren én som vil passe godt på hans/hendes øjesten
mar 2013
Hvorfor har du ikke en part : Jeg har min egen der SØGER en part
Søger du: Nej men min pony gør
Hvad stiller du af kra: Parten skal være sød og ansvars fuld
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 89 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 556
- Fordi det giver mig mere tid til andet i hverdagen, og så min hest for den motion den behøver
-Søger du
- Nej
-Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor
- Fordi jeg har en part til min pony allerede
- Grundridning iorden, behandler min pony som sin egen og ikke gør noget vi ikke har aftalt
- De skal selvfølgelig behandle min pony med respekt, og kunne mærke når han siger stop.
mar 2013
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 48 Emner: 136 Svar: 1.083
mar 2013
aug 2012
Følger: 45 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 397
Søger du? Nej, har en.
Hvad stiller du af krav? At hun/han behandler hesten med respekt og giver den tålmodighed. At h*n passer godt på min hest og kommer til mig hvis der er problemer. At h*n har styr på grundridningen og hjælper med eventuelle praktiske ting.
Har du nogle holdning til en part? Synes det er en rigtig god mulighed for at "prøve" en hest, inden man selv finder en til sig selv.
Part!?