494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Part!? Part!?

Ja er lidt nysgerrig om hvorfor der er så mange ponyer der har part eller ikke så her en masse spørgsmål! Håber vildt meget i vil svare på dem smiley Søger du en sd pony at ride på skriv til mig smiley
-Hvorfor har du en part
-Hvorfor ikke
-Søger du
-Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor?
-Hvad stiller du af krav?
-Har du nogle holdning til en part?

Håber i vil svare!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Part!?
  • #1   26. nov 2013 Hvorfor jeg søger part: Jeg søger part fordi jeg ikke føler jeg har tid og så meget lyst til min hest mere, men jeg vil ikke sælge den da jeg ikke kan skille mig af med hende smiley

Hvad stiller du af krav?: Jeg stiller af krav, at rytteren er vant til at håndtere en hest med tænding, og en hest der har sine egne meninger. Og forventer at rytteren overholder aftaler, ikke prøver alt muligt uden min tilladelse osv.

Har du nogen holdning til part?: Nu ved jeg ikke helt hvad du helt præcist mener med dit spørgsmål, men hvis det er hvad jeg mener om at have part på en hest synes jeg det er en fantastisk mulighed for de piger der måske ikke må få egen og så har part den vej igennem - det er jo lidt som ens egen, i NOGLE tilfælde! smiley

• #2   26. nov 2013 Hvorfor har du en part: Jeg har en part een dag om ugen for at aflaste mig selv, og for at give en ung pige mulighed for at ride

-Søger du: Nej, da jeg har en part, og har haft det i et års tid

-Hvad stiller du af krav? Hun skal respektere hesten og dens begrænsninger samt reglerne på stedet. Derudover må hun gøre hvad hun har lyst til

-Har du nogle holdning til en part? Ja, selvfølgelig, det er jo min øjesten hun/han skal ride.
    H*n skal være fornuftig og overholde aftaler

smiley

• #3   26. nov 2013 -Hvorfor har du en part : har ikke
    -Hvorfor ikke : fordi har mine egne 4 smiley
    -Søger : du nej
    -Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor? : som sagt har egne smiley
    -Hvad stiller du af krav? : ved ikke
    -Har du nogle holdning til en part? : nej, ikke rigtigt

• #4   26. nov 2013 -Hvorfor har du en part?

jeg har 2 parter til at ride min pony. det kniber med tiden, og da jeg også er faldet for aldersgrænsen, så er det rigtig fint med ponyryttere der kan have ham med ud til stævner.

-Hvorfor ikke

-Søger du

-Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor?

jeg søger ikke, da jeg har 2 ryttere.

At hesten bliver passet som ens egen. Motioneret, og bliver plejet.

Nej, ikke rigtig..

• #5   26. nov 2013 Okay smiley Haha !

• #6   26. nov 2013 smiley

• #7   26. nov 2013 Hvorfor har du ikke en part? Har ikke fundet en som ligger tæt på OG er billig.

Søger du? Ja, men kun hvis det er den rigtige hest smiley

Hvis ja hvorfor? Fordi jeg godt vil ride noget mere.

Hvad stiller du af krav? Den skal stå tæt på mig, være billig, være sød og sikkert også nogen andre ting smiley

Har du nogle holdning til en part? Jeg synes det er godt med parter(hvis man ikke har tiden til hesten som den har brug for), for så får parten jo det h*n godt vil have, og samtidig får ejeren én som vil passe godt på hans/hendes øjesten smiley

• #8   26. nov 2013 Hehe! Jeg svare også lige på skemaet!

Hvorfor har du ikke en part : Jeg har min egen der SØGER en part

Søger du: Nej men min pony gør

Hvad stiller du af kra: Parten skal være sød og ansvars fuld

• #9   26. nov 2013 -Hvorfor har du en part
    - Fordi det giver mig mere tid til andet i hverdagen, og så min hest for den motion den behøver smiley
    -Søger du
    - Nej
    -Hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor
    - Fordi jeg har en part til min pony allerede smiley
    - Grundridning iorden, behandler min pony som sin egen og ikke gør noget vi ikke har aftalt smiley Eksempelvis, hvis jeg har sagt nej til at de må springe, så skal de også overholde det smiley
    - De skal selvfølgelig behandle min pony med respekt, og kunne mærke når han siger stop.

• #10   26. nov 2013 Okay sjovt at høre jeres meninger!

• #11   26. nov 2013 Vil du have svar fra nogle som er part, eller som har part til deres hest?

• #12   26. nov 2013 Det er lige meget smiley

• #13   26. nov 2013 Hvorfor har du en part? Fordi jeg føler at jeg ikke har tiden til det lige p.t. med både søn, skole og hest. Derudover er det en god mulighed for at dele gode råd med hinanden og give en pige mulighed for at lære.

Søger du? Nej, har en.

Hvad stiller du af krav? At hun/han behandler hesten med respekt og giver den tålmodighed. At h*n passer godt på min hest og kommer til mig hvis der er problemer. At h*n har styr på grundridningen og hjælper med eventuelle praktiske ting.

Har du nogle holdning til en part? Synes det er en rigtig god mulighed for at "prøve" en hest, inden man selv finder en til sig selv.

Kommentér på:
Part!?

Annonce