1.745 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hovbeskæring - Nordjylland. Hovbeskæring - Nordjylland.

Hej, kære HG'er. smiley

Jeg står og mangler en smed/hovbeskærer. Er der nogen I vil anbefale? Gerne en, der ikke er alt for dyr, og en som holder sine aftaler.

Misforstå mig nu ikke. Vil 10 gange hellere hellere have en lidt for dyr smed, der gør sit arbejde optimalt, end en lidt for billig smed, der ikke gør sit arbejde optimalt.

Jeg bor i Himmerland, Nordjylland. Så gerne en her i nærheden. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hovbeskæring - Nordjylland.
  • #1   19. nov 2013 Sikker Beslag fra Hadsund. tlf. 61333735.

Se evt. hans facebook side. Her er der billeder på, hvad han har lavet af ting og sager.
    Og så går der i øvrigt 50 kr. pr. hest han ordner til Nordjysk Dyreredning.

• #2   19. nov 2013 Pernille K:

Mange tak for dit svar. Det lyder bare fantastisk med den donering til Nordjysk Dyreredning. Men, har du selv erfaring med ham, eller kender du nogen der har/har haft? smiley

• #3   19. nov 2013 Jeg bor med ham. smiley

Jeg mødte ham, da jeg arbejdede som hestepasser i en stald i Jelling, om brugte det beslagsmede firma, han var ansat i. Dengang havde jeg en noget voldsom hest, som ingen smede ville ordne uden bedøvelse. Men han tog udfordringen op, og bedøvelse har aldrig skulle bruges, når han har ordnet den. Han fik den også haltfri efter en skoning.

Så jeg har kun godt at sige. Og ville også bruge ham som smed, selvom vi ikke var kærester. smiley

• #4   19. nov 2013 Men synes du skal tjekke facebook-siden. Så kan du danne dig et indtryk af hans arbejde. smiley

• #5   19. nov 2013 Pernille K:

Hehe, ja okay. Den havde jeg så ikke lige set komme. smiley

Han lyder virkelig som noget lige for mig. Min lille pony er heller ikke vild med smede - der er ikke noget ondt i hende. Men, hun har bare brug for at få en god oplevelse med en smed. Da hun førhen er blevet mishandlet, er hun ikke vild med, at man rører hendes bagben - det kræver tillid, og ville være rigtig ked af, at hun skulle bedøves hver gang. Det er ikke vejen frem.

Så jeg vil da helt sikkert lige tjekke hans Facebook-side. smiley Men, det lyder vist til at jeg har fundet mig en ny smed, hvis altså at han kan overholde aftaler.

• #6   19. nov 2013 Jeg bruger Jacob Andreasen og er super glad for ham..
    Han holder altid sine aftaler og laver et rigtig godt stykke arbejde..

• #8   19. nov 2013 Beslagsmed Bjarki havde vi ude sidst, og han er billig, trods han gør et godt job.
    (link fjernet)

• #9   19. nov 2013 Kan tilføje at han er udlært hos Bergers smedie på fyn, hvor der er overskud af beslagsmede, så hvis ikke smeden kan overholde en aftale med kunden, så er der en ny smed på vej meget hurtigt. smiley

Han blev udlært 2010, under lære tiden har han stillet op til DM for lærlinge 3 år i træk og er blevet årets lærling 3 år i træk. Dette er kun sket 1 gang før.
    Han har altid stillet op til mange smede konkurrencer og senest blev han nr. 4 i en klasse til EM for beslagsmede.

• #10   19. nov 2013 Mange tak for jeres svar, allesammen!

Jeg har skrevet til Sikker Beslag, og har spurgt om hans priser og så videre, og om vi kan finde en dato, hvor han kommer ud og beskærer min lille hoppe.

Hvis ikke det bliver til noget, eller at jeg synes at han er for dyr, i forhold til hvad han yder, så vil jeg helt sikkert tage jeres smede i betragtning. smiley

• #11   19. nov 2013 Jacob Andreasen har været guld værd for mig og min 3 års der ikke havde fået løftet give før at Jacob beskar ham som 1 års, det var stille og roligt og det gik skude godt. Da min lille pony skulle begynde med "fast" smed i år, har Jacob virkelig brugt lang tid på at være rolig og "lære" ham det. Jeg er glad for min smed, kanon arbejde og så tager han sig god tid til hver enkelt hest smiley

Kommentér på:
Hovbeskæring - Nordjylland.

Annonce